• M  i  a

Vitt lantliv - del 3

Här diskuterar vi vårt favoritämne inredning och visar inspirerande bilder från våra egna hem. Vi ber varann om tips och råd samt umgås! Vi älskar det vita men blandar även upp den ibland med pastell á la Leila till vår och sommar och lite andra färger till övriga årstider exempelvis brunt till hösten och rött till jul. Vår röda tråd är vit men inreder lite olika, såsom lantligt, New England, Manhattan/Upper East och blandar gammalt, nytt, nött, loppis och dyrt.

Välkommen
  • Svar på tråden Vitt lantliv - del 3
  • LinaoMatilda
    Videli skrev 2009-07-01 20:17:00 följande:
    Lina, Vad mysigt ni har haft det idag. Ska Juha vara hemma länge nu? Ja det fanns i flera fäger, vita bla. Tror detta är någor exrta för det är inte Jysk´s vanliga handukar.
    Ok, hoppas de finns här i Finland också. Ska kolla.
    Ja nu ska han vara hemma hela juli. Underbart!!
    Vad har du för dig då? Semester?
  • Sagalin
    Videli skrev 2009-07-01 20:17:00 följande:
    Lina,Vad mysigt ni har haft det idag. Ska Juha vara hemma länge nu?Ja det fanns i flera fäger, vita bla. Tror detta är någor exrta för det är inte Jysk´s vanliga handukar.
    Kronborg har jag på några rosa gästhanddukar, kvaliteten är riktigt bra.
    Jag behöver uppdatera våra handdukar lite. Jag såg att flera av våra har blivit fula.
  • Anton2005

Åh så ni är gulliga, tack för alla grattis. Jag och sambon slår ihop våra kalas med lilla Algots 1-årskalas :) I inredningsväg fick jag av sambon hela setet med 6 emaljköksredskap från Nigella Lawson och den söta handdrejade vitlöksrivaren från julias butik :)

• LinaoMatilda
    Anton2005 skrev 2009-07-01 20:45:36 följande:
    Åh så ni är gulliga, tack för alla grattis. Jag och sambon slår ihop våra kalas med lilla Algots 1-årskalas :) I inredningsväg fick jag av sambon hela setet med 6 emaljköksredskap från Nigella Lawson och den söta handdrejade vitlöksrivaren från julias butik :)
    De redskapen är kanon, jag har dom också. Och vitlöksrivaren också, eller den har jag inte för jag gav den till gåva åt min kompis, men den är kanon
  • chicago1
    fyller du år idag det gör min lillebror också. Grattis
    Idag är jag lite loj då jag var ut igår imorgon ska vi ta tåget till sundsvall bara för att vi ska åka tåg sen är det ju gatufest där så då finns det lite extra för barnen att göra
  • Sagalin
    Fina presenter!

Vad skönt att kunna slå ihop kalasen.
  • Anton2005

Lina-Ja de verkar super. Har inte testat vitlöksrivaren än men har velat ha den länge chicago-Tack Villa Nordåker- Ja det är ganaksa skönt, tycker lite synd om Anton bara som fyller i november medans mamma, pappa o lillebror alla fyller under juni o juli

• LinaoMatilda
    Anton2005 skrev 2009-07-01 21:08:11 följande:
    Lina-Ja de verkar super. Har inte testat vitlöksrivaren än men har velat ha den länge chicago-Tack Villa Nordåker- Ja det är ganaksa skönt, tycker lite synd om Anton bara som fyller i november medans mamma, pappa o lillebror alla fyller under juni o juli
    Det är väl mer en fördel, då är ju all fokus på honom i November istället.
Svar på tråden Vitt lantliv - del 3