• M  i  a

Vitt lantliv - del 3

Här diskuterar vi vårt favoritämne inredning och visar inspirerande bilder från våra egna hem. Vi ber varann om tips och råd samt umgås! Vi älskar det vita men blandar även upp den ibland med pastell á la Leila till vår och sommar och lite andra färger till övriga årstider exempelvis brunt till hösten och rött till jul. Vår röda tråd är vit men inreder lite olika, såsom lantligt, New England, Manhattan/Upper East och blandar gammalt, nytt, nött, loppis och dyrt.

Välkommen
  • Svar på tråden Vitt lantliv - del 3
  • LinaoMatilda

Anton: Så söta!

Jag har också nytt i bloggen. Den oväntade gästens identitet avslöjas.

• Anton2005
    LinaoMatilda skrev 2009-07-05 19:32:19 följande:
    Anton: Så söta!Jag har också nytt i bloggen. Den oväntade gästens identitet avslöjas.
    Tack! Åh så kul o se vad det blev o så fint
  • JennicaO

Hej tråden. För ett tag sen frågade jag om en pärlspontsbänk och fick bra tips på bilder i bloggar. Nu har jag dock glömt vilka bloggar det var
    Så om någon vänlig själ orkar nämna ett par bloggar med en sån bänk, så lovar jag att jag aldrig ska fråga om den igen

• Kaktus76

God kväll i tråden!!

Hoppas ni alla har det bra!!

Sticker in med ett nytt inlägg i bloggen....välkomna in!!

Ska läsa tillbaka när sonen somnat-återkommer

www.minlyaochjag.blogspot.com

• LinaoMatilda
    JennicaO skrev 2009-07-06 19:28:00 följande:
    Hej tråden. För ett tag sen frågade jag om en pärlspontsbänk och fick bra tips på bilder i bloggar. Nu har jag dock glömt vilka bloggar det var Så om någon vänlig själ orkar nämna ett par bloggar med en sån bänk, så lovar jag att jag aldrig ska fråga om den igen
    Julia har en bänk i sitt kök och en i farstukvisten. juliasvitadrommar.blogspot.com
Svar på tråden Vitt lantliv - del 3