• M  i  a

Vitt lantliv - del 3

Här diskuterar vi vårt favoritämne inredning och visar inspirerande bilder från våra egna hem. Vi ber varann om tips och råd samt umgås! Vi älskar det vita men blandar även upp den ibland med pastell á la Leila till vår och sommar och lite andra färger till övriga årstider exempelvis brunt till hösten och rött till jul. Vår röda tråd är vit men inreder lite olika, såsom lantligt, New England, Manhattan/Upper East och blandar gammalt, nytt, nött, loppis och dyrt.

Välkommen
  • Svar på tråden Vitt lantliv - del 3
  • Kaktus76

HJÄLP!!! Lilltjejen (1 år) är alldeles panikslagen när hon ska lägga sig,oavsett hur mycket eller lite hon har sovit på dagen. Står upp i sängen och gallskriker. Varför? Har dom någon separationsfas vid den ålder´n?

Vad ska man göra????????????

• Sagalin

Kaktus, jag har för mig att våra barn har haft sådana perioder. Det enda som hjälpte var att vara med tills de somnade. De blev en hel del gånger i famnen.

Hur går det med huset som du visade i förra veckan, ska du gå på visning?

• Kaktus76
    Villa Nordåker skrev 2009-07-06 20:24:06 följande:
    Kaktus, jag har för mig att våra barn har haft sådana perioder. Det enda som hjälpte var att vara med tills de somnade. De blev en hel del gånger i famnen.Hur går det med huset som du visade i förra veckan, ska du gå på visning?
    Ok..ja då är det väl bara till att stå ut och hoppas att det snart går över

Nä jag var aldrig på visningen,kollade och tyckte att det låg lite väl långt ifrån mitt jobb och barnens dagis. Det kommer nog fler tåg(hoppas jag )
  • M  i  a

Välkomna nya likväl som "gamla"

Om ni undrar varför Spets och Snor-Helena slutade blogga så kan ni läsa hennes blogg ikväll, hon fick bröstcancer..

• Kaktus76
    M i a skrev 2009-07-06 22:55:21 följande:
    Välkomna nya likväl som "gamla" Om ni undrar varför Spets och Snor-Helena slutade blogga så kan ni läsa hennes blogg ikväll, hon fick bröstcancer..
    Länk dit?

Jag skulle lämna en kommentar i din blogg men det gick inte. Vad kan det bero på tro?!
  • M  i  a
    Kaktus76 skrev 2009-07-06 23:10:00 följande:
    Länk dit? Jag skulle lämna en kommentar i din blogg men det gick inte. Vad kan det bero på tro?!
    Konstigt att det inte gick, har fått flera kommentarer idag så det är väl nåt tillfälligt hoppas jag.

spetsochsnor.blogspot.com/
  • JohPet

Nytt i bloggen. Massa badrum ocg lite ny shopping
    www.huse1.blogspot.com/

Kaktus: Mina barn har också perioder då de är svåra att lägga. Man får bära, sjunga, läsa saga och envisas med att det är läggdags. tillslut har det gått över (ett tag)...

• mage06
    JennicaO skrev 2009-07-06 19:28:00 följande:
    Hej tråden. För ett tag sen frågade jag om en pärlspontsbänk och fick bra tips på bilder i bloggar. Nu har jag dock glömt vilka bloggar det var Så om någon vänlig själ orkar nämna ett par bloggar med en sån bänk, så lovar jag att jag aldrig ska fråga om den igen
    Jag har en under "hemsnickrat"

Här har vi haft regn och åska idag, värsta domedagsvädret Mrn nu skiner solen igen Det är meningen att jag skall pyssla lite nu så jag har stängt in mig i ett rum *fniss* Men nu sitter det två små barn och gråter utanför dörren Deras far skall ta hand om dem men mamma är ju bäst

Lite nytt igen...ja det är ett liiiitet barnklädesinlägg, men också en liiiten detalj från vardagsrummet

www.noamajahemma.blogspot.com
Svar på tråden Vitt lantliv - del 3