Gastric bypass=Gbp
Hej allihopa
Här sitter jag på Stockholms cityterminal och är SÅÅÅÅÅ glad, jag fick min operation beviljad idag....de skulle ta blodprover på mig som på alla andra så klart, men jag är VÄLDIGT svårstucken...så först kom en ung tjej och stack tre gånger utan att lyckas, sen hämtade hon en kollega, hon stack tre gånger utan att lyckas...tillslut efter många om o men fick de hämta en manlig kollega från narkosen som kunde det på första försöket...det rann till jättebra
Ska oxå tillägga att jag är väldigt spruträdd så det var ganska jobbigt såklart..men men det gick tillslut..
Träffade en kirurg som heter Jesper Magnusson...han var rätt snygg
Det var inga problem alls att få det beviljat och jag som har oroat mig så i onödan, han tyckte att det var i stort sett nödvändigt för mig....
gäsp gäsp..är så trött...satt ju i bussen hela går natten och sov högst 1tim....var på bio nyss o tror ni inte att jag somnade varje minut...pinsamt, satt o nicka till hela tiden, folk undrade säkert, vad gör hon här..gå hem o sov liksom...men ville ju bara fördriva tiden....jaja..min buss hem åker 22:45 så det är ett tag kvar