• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-08-10 23:30:51 följande:
    Ja men visst ja.. Kom på det när du sa de.. Men hallå, jag har bara skrivit om MJ och andra kändisar. Dem är inte så pass kända för mig..
    3T år var -95  
    Men 3T är jue Jacksons så {#lang_emotions_tongue_out}
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-08-10 23:32:11 följande:
    I KNOW WHO THEM ARE!! IS hum.. dålig på det där...... Dem satt väl mkt och det var Svartvitt?
    hahaha!! satt mkt o var svartvitt.. jeeez   Antar att du pratar om videon Why   Finns fler bra videos med dom.. Och låtar.. E x I need you..
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-08-10 23:34:08 följande:
    hahaha!! satt mkt o var svartvitt.. jeeez   Antar att du pratar om videon Why   Finns fler bra videos med dom.. Och låtar.. E x I need you..
    yepp pratar om låten WHY jag vet att MJ satt väldigt mkt eller han satt väl mer eller mindre hela tiden..
    Men dem heter väl 3T för att dem heter alla nått på T ? var det inte så? Right?
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-08-10 23:36:07 följande:
    yepp pratar om låten WHY jag vet att MJ satt väldigt mkt eller han satt väl mer eller mindre hela tiden.. Men dem heter väl 3T för att dem heter alla nått på T ? var det inte så? Right?
    3T = Tariano, Taryll och Tito
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-08-10 23:38:32 följande:
    Ohh blir avis på T3 :( vill OXÅ vara där och vara i hans famn och bli vidrörd av honom.. Suck det blir jag dock i mina drömmar
    meeeeeh!!  Det där lät lite... dirty! Släkt ffs.. så kan du jue inte skriva, haha
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson