• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Bevabus

Åhh jag såg den på youtube, men sen togs den bort pga. copyright. Men nu ser jag att den är uppe igen!!!!!!!!!!!! JAAAAAA!!! Då måste jag kolla direkt. Älskar den filmen. Kolla ni också nu innan den tas bort igen

Här är del 1:

BooBoo skrev 2009-08-10 21:59:18 följande:
    Baywatchfilm   den har jag totalt missat..
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-08-10 22:01:07 följande:
    Åhh jag såg den på youtube, men sen togs den bort pga. copyright. Men nu ser jag att den är uppe igen!!!!!!!!!!!! JAAAAAA!!! Då måste jag kolla direkt. Älskar den filmen. Kolla ni också nu innan den tas bort igen Här är del 1:
    " target="_blank">

Jamen.. de där har jag jue sett Fan va bra!
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Bevabus

aww va gullig han såg ut
    jag hoppas de gör ett DNA-test så de får reda på sanningen någon gång...oavsett om Omer tror att han inte är pappan, så tycker jag han ska göra testet ändå bara för att se...

BooBoo skrev 2009-08-10 22:01:09 följande:
    Michael Jackson new son Omer Bhatti moonwalking

• Bevabus
    BooBoo skrev 2009-08-10 22:04:06 följande:
    Jamen.. de där har jag jue sett Fan va bra!
  • KikiBoo

David är fan cool.. Spec i Night Rider. Och för att inte tala om Hooked on a feeling

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Bevabus

Ja jag har ett svagt minne av hans bil Kit. Men jag minns inte så supermycket av den serien eftersom att jag var så liten när den gick. Tror till o med att det inte var orginalvisningen jag såg, utan en repris för jag föddes ju 1990 och den serien gick på 80-talet!

BooBoo skrev 2009-08-10 22:05:40 följande:
    David är fan cool.. Spec i Night Rider. Och för att inte tala om Hooked on a feeling
  • MissLilo
    Bevabus skrev 2009-08-10 21:36:16 följande:
    Jeremy Jackson har inga släktband till Michael Jackson. Vi är lite OT just nu heheOm man söker på google så finns det bara en massa gamla bilder på honom. Men här hittade jag den allra senaste från när han har varit i gymmet ett tag www.tabloidprodigy.com/wp-content/uploads/200...Såhär såg han ut som liten i Baywatchdata3.blog.de/media/833/2395833_8bd73b34d9_m....
    nej vad har han gjort!
    Han som såg sååå bra ut för 2år sen!
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson