• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Bevabus

Han ser som sagt inte så biffig ut på riktigt han spänner sig en hel del för fotograferingen. Han har snygga muskler, inte sådär så att det ser överdrivet ut. Jag gillart iaf

MissLilo skrev 2009-08-10 22:10:32 följande:
    nej vad har han gjort!Han som såg sååå bra ut för 2år sen!
  • MissLilo
    Bevabus skrev 2009-08-10 22:12:35 följande:
    Han ser som sagt inte så biffig ut på riktigt han spänner sig en hel del för fotograferingen. Han har snygga muskler, inte sådär så att det ser överdrivet ut. Jag gillart iaf
    jag tycker inte om muskliga killar.
    Så slipper det gärna....
  • Bevabus

I love it

MissLilo skrev 2009-08-10 22:15:24 följande:
    jag tycker inte om muskliga killar. Så slipper det gärna....
  • Bevabus

Jag med....hatar att erkänna det nu, men jag var förälskad i två av mina bästa vänners pappa! :S usch, hahahaha!
    Fast det räknades väl inte om jag inte kände dem på den tiden??
    Och så bytte jag ju kille att vara förälskad i typ varenda avsnitt så

Brooke skrev 2009-08-10 22:16:53 följande:
    Jag minns att jag tyckte han va väldigt snygg när jag var liten och jag var kär i David :O
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-08-10 22:19:15 följande:
    Jag med....hatar att erkänna det nu, men jag var förälskad i två av mina bästa vänners pappa! :S usch, hahahaha!Fast det räknades väl inte om jag inte kände dem på den tiden??Och så bytte jag ju kille att vara förälskad i typ varenda avsnitt så
    Nej det gills inte, *ler*

Suck, ajg som hade tänkt lägga mej i sängen och läsa Michael Jacksons Underbara värld 1958-2009. Men det är ju för fn bara och glömma nu :O
  • Bevabus

sitt kvar här o babbla med oss du

Brooke skrev 2009-08-10 22:22:31 följande:
    Nej det gills inte, *ler*Suck, ajg som hade tänkt lägga mej i sängen och läsa Michael Jacksons Underbara värld 1958-2009. Men det är ju för fn bara och glömma nu :O
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson