• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Brooke
    L jung skrev 2009-08-14 21:03:53 följande:
    JA, det är det... sv.wikipedia.org/wiki/PropofolVet ni... rensade ut i mitt förråd, och vad hittar jag längst ner i en låda om inte originalboken av Moonwalk som jag köpte när den kom ut för första gången nån gång på 80-talet om jag inte minns helt fel.MÅSTE läsa den igen.(skrev i denna tråden i juni/juli då man satt helt chockad över hans död...    )
    Jo 1988 kom boken ut Samma år som jag är född. Så det känns lite speciellt och ett måste att ha i samlingen. Har filmen =)
  • Grönsiska
    Brooke skrev 2009-08-14 20:36:04 följande:
    Har ni koll på om det var Propofol som var ett preparat som man bara använde på sjukhus? eller vilket var det??
    Vad jag förstått är det ett sövningsmedel som används för operationer och preparatet är inte tänkt att användas utanför sjukhus.
  • KikiBoo

Hörrni!
    Kom nyss hem från affärn. Läste Klick (tror jag de var) vid kassan. Där stod det att man hittat en blodig damtröja i MJs garderob. Den hängde på en galge. Man fick se bild. Trodde att den kan ha används för att torka upp blod med..
    Har ni läst det?

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    L jung skrev 2009-08-14 21:03:53 följande:
    JA, det är det... sv.wikipedia.org/wiki/Propofol Vet ni... rensade ut i mitt förråd, och vad hittar jag längst ner i en låda om inte originalboken av Moonwalk som jag köpte när den kom ut för första gången nån gång på 80-talet om jag inte minns helt fel. MÅSTE läsa den igen. (skrev i denna tråden i juni/juli då man satt helt chockad över hans död...    )♥♥(¯`''•.¸♥(¯`''•.¸♥♥ ; This is me ♥♥¸ .•''´¯)♥¸.•''´¯)♥♥
    Ååååh va kul{#lang_emotions_laughing}
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson