• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-08-14 21:40:43 följande:
    Hörrni!Kom nyss hem från affärn. Läste Klick (tror jag de var) vid kassan. Där stod det att man hittat en blodig damtröja i MJs garderob. Den hängde på en galge. Man fick se bild. Trodde att den kan ha används för att torka upp blod med..Har ni läst det?
    ohh nej det kan inte ha varit klick.. VA FN jag köpte den ju idag :O
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-08-14 21:47:07 följande:
    ohh nej det kan inte ha varit klick.. VA FN jag köpte den ju idag :O
    Men nån bilaga till aftonbaldet eller expressen var det iaf.. hmm
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Bevabus

Jösses, ska man våga tro på det där?
    Känns som att en sån nyhet hade stått i Aftonbladet om det var på riktigt. Det är ju många historier som är fejk men jag litar nog mera på kvällstidningarna än de där skvallerblaskorna Men vi får se om det tas upp något om det

BooBoo skrev 2009-08-14 21:40:43 följande:
    Hörrni!Kom nyss hem från affärn. Läste Klick (tror jag de var) vid kassan. Där stod det att man hittat en blodig damtröja i MJs garderob. Den hängde på en galge. Man fick se bild. Trodde att den kan ha används för att torka upp blod med..Har ni läst det?
  • Brooke
    http://www.expressen.se/noje/michaeljackson/1.1671270/popstjarnan-kammar-hem-1-4-miljarder
    Jisses.
    Popstjärnan kammar hem 1,4 miljarder..
    "Snart kommer Michael Jackson att toppa listan över de döda kändisar som tjänar bäst.
    Popstjärnan förväntas kamma hem över 1,4 miljarder kronor - bara i år.
    Det innebär att han överträffar artister som Kurt Cobain, Elvis och John Lennon."
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson