• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Bevabus

Han är ju kortväxt. Just på videon tror jag han är 10 år typ, men han e ju nästan lika kort i dagens läge också.

Brooke skrev 2009-08-15 00:33:57 följande:
    Undrar hur gammal han va där. Han är ju så fruktansvärt LITEN
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-08-15 09:16:07 följande:
    Let me let go har jag på en skivan (du med )O som Brooke skrev så är Lttle Susie med på History. Har du inte den skivan?
    nej  har inte den,Jag har mivhael jackson the collection  (5 skivor) och the essential + en maxi singel history och ghost (sista har jag köpt nyligen på tradera så den har inte kommit hem ännu )
     ännu  ska jag väl säga
    let me go är den på cd skivan har inte lyssnat på den ännu
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-08-15 11:42:30 följande:
    Jag har bestämt mig BAD är bästa skivan. Efter 20år så är den fortfarande lika bra..
    Jag tycker det beror lite på vilket humör  man är ,och vad man vill göra till  
    jaf gillar skivan innvincible är så underbara  att bara lyssna på  men som nu i dag ska vi (jag och barnen ) städa  och då kommer vi att köra cd 2 på the essential på hög  volum  då gå städning som en dans för mig i allafall få se om jag få med mig barnen
  • Bevabus

Här är en intervju med honom som vuxen

Och här är han som liten Väldigt roligt klipp

Brooke skrev 2009-08-15 13:08:57 följande:
    jaså? :O Det visste jag inte..
  • Lucille

haha Brooke, tack, men det är inte så värst ansträngande för mig. :)

♥Knyttet BF 3/2/2010! ♥
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson