Inlägg från: Brooke |Visa alla inlägg
  • Brooke

Vi som sörjer Michael Jackson

BooBoo skrev 2009-07-02 21:12:27 följande:
    glömde..2.41 2.57 Oooow
    Speciellt?
    Vare för att han sjöng i en hög ton på 2:41 och börja gråta på 2.57???
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-02 21:34:29 följande:
    Mjo har sett den där intervjun. En intervju med Bashir (?) så berätta han att han hade haft sex med Debbie. Trodde jag väl då aldrig att han skulle säga, hehe..Men Michael o Brooke tyckte jag va ett gulligt par.Btw sandra, såg du klippet jag skickade förut. Det var en video som du undra om
    nej jag har inte varit inne på hela dan.. Eftersom jag har pluggat teori och sen va jag på halkan.. Kan du länka igen??
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-02 17:47:27 följande:
    Det där var droskan som KANSKE ska föra honom till sista vilan. Pressen bara gissar nu.Och det har ju hela tiden varit så att själva begravningen ska vara stängd för familj och öppen för minnescermonin. Inge konstigt tycker jag...klart hans nära o kära ska få sin tid att ta farväl ensamma..Men jag förstod inte hur dem menade att de skulle ha nu?Sandra Örebro skrev 2009-07-02 16:15:34 följande:
    Jo jag missade att sätta dit kanske,, men lixom va jag har förstått så ska de vara med på BEGRAVNINGEN. För de har skrivit att de ska sätta upp stora skrämar för de som INTE får plats i "kyrkan" eller va de nu kommer vara. Så uppfatta jag det som..
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-02 21:36:46 följande:

Va äre för nått jag fråga om :/ Nu hänger jag inte mä :O
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-02 21:36:46 följande:

Men men men.. Jag är mållös.. Hur hitta du denna video??? :O Hur visste du vilken jag menade?? :O OMG I'm speechless,(Omg va ont jag har)
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-01 23:47:28 följande:
    Just fan. Skulle läsa aftonbladet idag. Såklart poppa bilden upp på MJ då han ligger där. AFTONBLADET!! Sen när jag går in på Youtube, på startsida, så rekomenderar dom olika videosar. Dels då han ligger död. Bilden jagar mig..
    what?? HAR AFTONBLADET publicerat bilden då han låg på båren??? :O WHAT? SKämtar du med mej?
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-02 21:44:38 följande:
    Jag har nog sett alla videosar med Michael. Behöver bara se en bild så vet jag vilken video..
    Då han sitter vid ett piano då? ELler är det den videon??
    Då han sitter vid pianot så ser det ut som om han är med i "In the closet"
  • Brooke

Den där filmen som någon satte upp på hans bröllop med Lisa Marie Presley, gu han tugga ju tuggummi eller så hade han extremt tråkigt.. Och stod på tå gjorde han :/ Hmm.. Men älskar hans blickar in i kameran efter ett tag:P asg.. Har inte titta på hela eftersom jag har så ont..

• Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-02 21:55:35 följande:
    Här är piano om det är denna du menar?

Ja de va precis dä jag menade :P
    BooBoo skrev 2009-07-02 21:57:16 följande:
    In the closet sitter han ju inte vid nåt piano. Har du inte stt videon?
    Joo jag har sett videon.. Men det ser ut som han har dem kläderna på sig och att det är samma "byggnad" miljö som in the closet
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-02 22:05:10 följande:

måste ni väl alla ha sett
    YEAH :P haha..
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson