Inlägg från: Brooke |Visa alla inlägg
  • Brooke

Vi som sörjer Michael Jackson

HAHA.. Ja jag ska hämta min kudde och hålla i så jag inte blir rädd :P *asg*

• Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-01 22:47:18 följande:
    Men fy va utmärglad han såg ut i sitt tal om de sista konserterna jag har sett att det finns ett sånt klipp på nätet men har inte velat se det...alltså, fy va hemskt det var! Han var jättesvag, orkade knappt prata och... nej usch
    mM jag tror han va utmattad, han kunde ju knappt sova om nätterna :(
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-01 22:48:26 följande:
    va kul att de tyckte Thriller var läskig på den tiden ser ju inte det minsta äkta ut när han förvandlas, tycker man idag ju
    haha.. Mm.. :P
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-01 22:48:26 följande:
    va kul att de tyckte Thriller var läskig på den tiden ser ju inte det minsta äkta ut när han förvandlas, tycker man idag ju
    OMG vår snygga Pop stjärna har förvandlats till en hmm varulv?? :O
  • Brooke

Han va stark på den tiden oxå :O honom hade jag inte velat mött i skogen :O Skulle ju ha skitit ner mig :O

• Brooke

JAG ÄLSKAR då man ser Michael sitta och äta popcorn och bara sitter och flinar :P haha älskar det :P

• Brooke

Nej nu ska jag gå å sova. Ska upp tidigt och åka åka och göra halkan i morrn :O Ohh jag är nervös så det är ju skamlöst :O Hare Ses i morrn =)

• Brooke

www.aftonbladet.se/webbtv/noje/article5459970.ab
    Droskan som ska föra Michael till sin sista vila.
    Nu har dem ändrat sig nu ska det inte vara någon cermoni för fansen på Neverland(vilket jag tkr är bättre än att de ska vara med på själva begravningen)
    Begravningen ägs rum på tisdag. Är det inte bättre att ha en cermoni för fansen och sen PRIVAT för familjen, det är väl för Familjen som ska få sista farvälet?
    Suck säger ajg.. :(Stackars Michael

• Brooke

Jag tkr de va bra tal där Michael sa att Dansen är något man gör från hjärtat. Och när man räknar att man tänker för mkt när man dansar. Det är dä alla gör fel när de dansar.

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson