• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Trollet Ludenben
    Bevabus skrev 2009-07-07 16:39:39 följande:
    Nu sitter alla i bilarna, undra om barnen är där också.. Alltså fy, jag vill inte vara familjens skor just nu. Vilken tung dag
    säger det samma
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-07 16:39:39 följande:
    Nu sitter alla i bilarna, undra om barnen är där också..Alltså fy, jag vill inte vara familjens skor just nu. Vilken tung dag
    Det vill nog ingen.. =( Fast jag skulle vilja vara där och stötta dem och stötta barnen framför allt =(
  • Bevabus

Det måste vara en av systrarna som går där va..ser ut som det...eller kanske nån annan släkting man inte känner till

• Bevabus

De som har biljetter får ju inte vara med på begravningen, den är ju bara för familjen
    Sandra Örebro skrev 2009-07-07 16:39:51 följande:

Skulle de vara med på Begravningen oxå?? :/ Eller ska begravningen vara på den där kyrkogården och sen åker dem till Arenan??
  • Bevabus

hon lutade sig in i en av bilarna för en stund sen, såg ingen resväska. alla satt i bilarna när hon klev ur för att göra nåt

Sandra Örebro skrev 2009-07-07 16:42:30 följande:

Menar du som går runt med en resväska eller??
  • Bevabus

Gaaah, jag bandar två olika program på två olika datorer och allainspelningar måste starta och stanna på olika tider såklart. Samtidigt följer jag CNN och Aftonbladet. Och dessutom är jag kissnödig och hungrig! Det här är lika stressigt som jag förutspått. Jag vill ju inte lämna datorn!! Vill följa allt.

• Brooke

aha jo jag såg de.. Nu ska dem åka iväg :'( Det börjar ju om en KVART... :O

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson