• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Bevabus

Oj där ser man flera finklädda kvinnor i svart, en såg ut som mamman! Jag tror det är några av hans släktingar..

• Bevabus

Jo nu kliver de in i bilarna, jag såg ett litet barn också men det var inte Michaels

• Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-07 16:30:09 följande:
    Oj där ser man flera finklädda kvinnor i svart, en såg ut som mamman! Jag tror det är några av hans släktingar..
    Nu börjar dem hoppa in i bilarna.. NU snackar dem
  • Trollet Ludenben

vilken är det ni ser?? är det den outside the staples center??

• Bevabus

Aa men de sänder ju också från familjen Jacksons hus, de kliver in i bilarna nu för att åka till begravningen

Trollet Ludenben skrev 2009-07-07 16:31:40 följande:

vilken är det ni ser?? är det den outside the staples center??
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-07 16:30:47 följande:
    Jo nu kliver de in i bilarna, jag såg ett litet barn också men det var inte Michaels
    Äru säker??
    Nu såg jag ett litet barn som gick från andra bilen till den första mot trädet..
  • Fröken Juni

Slutade filmen på TV4 nu? Jag trodde man skulle få se hela hans liv alltså när han blev stor.

• beadis

det är MASSOR av folk utan för Staples center...via CNN länken

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson