• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • beadis
    reserverad skrev 2009-07-07 15:58:21 följande:
    Tack. Det finns ingen annan kanal som sänder det också i helhet?
    CNN borde väl göra det
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-07 15:57:14 följande:
    18:10 börjar det på tv4+. Sedan vid 19:30 hoppar det över till tv4
    Nu visar dem huset och massa folk vid bilar.. (visade)
  • Brooke

Asså va tror ni äre Michael som är skuggan?? Eller äre någon av filmteamet som bara går förbi?

• Bevabus

Inte en aning men jag tror inte att den första timmen kommer vara så intressant, säkert bara en massa fans och så

Sandra Örebro skrev 2009-07-07 15:58:42 följande:

Vad visar dem 18:10 ?? Äre från huset och ute vid arenan??
  • Bevabus

Ja det ska dem. Det är ju deras pappa, vore konstigt om de inte var med på begravningen iaf.
    De ska till minnesceremonin också och kanske hålla tal för att ära honom. Det beror helt på om de vill eller inte. Tydligen så är Prince och Paris villiga att hylla deras pappa men Blanket är de osäkra på. Katheringe är tydligen orolig att han ska bli rädd för att uppståndelse och det förstår man ju. Han är ju så liten stackarn. Två år yngre än Lisa Marie var när Elvis dog och det var ju knappt så att hon vid den åldern förstod vad som hände.

Sandra Örebro skrev 2009-07-07 16:00:18 följande:

Undrar om Barnen ska vara med på cermonin och begravningen?
  • Bevabus

Nån i filmteamet såklart. Jag tror inte på spöken.
    Sandra Örebro skrev 2009-07-07 16:04:35 följande:

va tror ni äre Michael som är skuggan?? Eller äre någon av filmteamet som bara går förbi?
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-07 16:05:49 följande:
    Inte en aning men jag tror inte att den första timmen kommer vara så intressant, säkert bara en massa fans och såSandra Örebro skrev 2009-07-07 15:58:42 följande:
    Joo antagligen
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-07 16:07:39 följande:
    Ja det ska dem. Det är ju deras pappa, vore konstigt om de inte var med på begravningen iaf.De ska till minnesceremonin också och kanske hålla tal för att ära honom. Det beror helt på om de vill eller inte. Tydligen så är Prince och Paris villiga att hylla deras pappa men Blanket är de osäkra på. Katheringe är tydligen orolig att han ska bli rädd för att uppståndelse och det förstår man ju. Han är ju så liten stackarn. Två år yngre än Lisa Marie var när Elvis dog och det var ju knappt så att hon vid den åldern förstod vad som hände.Sandra Örebro skrev 2009-07-07 16:00:18 följande:
    Jo jag har läst det.. Jag uppfatta för att de får se om barnen orka vara med.. Men jag hoppas man får se en skymt av dem...
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson