Inlägg från: Brooke |Visa alla inlägg
  • Brooke

Vi som sörjer Michael Jackson

snart3barnsmamma skrev 2009-07-02 22:14:41 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-02 21:31:31 följande:
    skrattet låter så underbart...
    Ja eller hur och hans SMILE.. I'm Melting
  • Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-02 22:24:26 följande:
    tycker inte att Brittan kan jämföras med hans talang, inte ens på långa vägar
    Håller med.. Hon är för ojämn.. Han är en bättre artist än många, än ALLA
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-02 22:12:24 följande:
    än idag tänker jag på dangerous touren. Jag hade så velat gå . Jag var INTE för liten. PUNKT!
    Vilket år va dä?? Och hey den där Pepsi reklamen gjordes 1988 :P COOLT! Mitt år :P Vet ni vilket datum och månad den gjordes?? :P
  • Brooke

black dawn raise skrev 2009-07-02 22:43:26 följande:

det e förjävligt att folk ska bli förknippade med det.. som idag.. berättade om en pappa på dagis som är helt galen i barn.. han älwskar barn och gå och bära bebisar (han är grek och har ett annat synsätt på familj än vi).. direkt får jag frågan.. men han är inte pedofil då??  eeehhh nej han älskar barn har barn och gör allt med sina barn och andras.. skjutsar hämtar lämnar.. tröstar.. han e helt underbar och direkt blir det.. e han pedofil??  blir så arg!
    Alltså detta med Pedofilrykterna tror jag inte ett ögonblick på. Eftersom inte han hade en egen barndom så fick han uppleva dem med de barn han umgicks med. Han fick sitt liv tillbaka när han umgicks med barnen. Han älskade verkligen att umgås med barn, i allt han gjorde(nästan) fanns det barn i närheten.. Han ÄLSKADE DEM. Varför skulle han uttnyttja dem sexuallt för? Det är ju ganska patetiskt i mina ögon..
  • Brooke

black dawn raise skrev 2009-07-02 22:50:45 följande:

ja.. jag tycker inte att det är konstigt att han ville umgås med barn... jag ser till mig själv.. som jag leker runt med mina barn och deras kompisar älskar att leka med dom. inte fan är jag pedofil för det..nej mj var inte det heller.. folk var ute efter pengar
    MM de tog nytta av honom pga att han va mång miljonär.. Det är synd.. Har ni sett att fler kändisar har blitt "dödsförklarade"?
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-02 23:13:39 följande:
    -92 i sthlm
    Okej.. Vet du när Pepsei reklamen gjordes under 88??
  • Brooke

Denna har jag sett antingen på tv eller på youtube för många år sen :O Vilket år är detta?? Vet någon?

• Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-02 23:28:38 följande:
    själva låten är  frn -96. Men själva konseren.. Hmm.. History touren var -96 -97
    Oki..

OHhh btw, jag har skickat efter MASSOR med Michael Jackson skivor.. Och I morgon kommer jag få en DVD med Michael Jackson - Man in the mirror heter den =) Så jädra härligt. Men kan iaf inte titta på den efter måndag. Måste RÅÅÅ plugga till Teorin..:O
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-02 23:37:04 följande:
    vilka skivor har du besällt? Vilka har du?
    Kan säga att jag har INGA, men beställde
    Bad (Expanded Version
    Dangerous
    Live In Bucharest - The Dangerous Tour
    Michael Jackson: Mannen bakom masken(så hette den och inte "Man in the mirror" tror jag har skickat efter Man in the mirror idag :P)Får hem Mannen bakom masken i morgon tror ja :P)
    Moonwalker, Number ones
  • Brooke
    Muneca skrev 2009-07-02 23:42:35 följande:

blir så ledsen när jag ser detta.. att folk inte fattar att detta verkligen existerar? Hade en ungdom på fritidsgården där jag arbetade förut som hade detta, det är verklige´n fascinerande symptom som man knappt kan slita blicken ifrån när man ser det IRL.
    Sorligt detta, att de inte trodde på honom.. JAg trodde inte att han hade opererat sig eller liknande.. Det är ju bara förjävligt att tro något sånt..
    Tkr så synd om honom =(
    Har inte Morgan Freeman detta oxå?
    Men jag måste säga detta. Ni får hata mig så mkt ni vill, men jag säger min åsikt. Jag tkr Michael ser/såg bättre ut då han va "white, än "black". Jag vet inte vad det är men det känns som om hans personlighet försvann bakom ansiktet.
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson