Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som sörjer Michael Jackson

BooBoo skrev 2009-08-09 01:39:45 följande:
    Nu hade jag på högsta. Då hör man bättre Ja snart har tre månader gått. Det blir väl en forts. på denna tråd va?
    ja det måste vi har ju starta du en ny ?
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-08-09 01:40:46 följande:
    Men.. Har för mig att det finns en barnens dag. Eller har jag vet...Men.. Kanelbullens dag. What the fuck.. Kass dag, haha!
    har för mig att det finns eller fanns menlösa barnens dag ,men den låter ju illa ,bättre en dag för all världens barn
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-08-09 01:45:37 följande:
    Ja just fan.. nåt sånt hette de jue. Klingar ju inte fint i öronen.. hehe! Den 26.e stänger denna tråd portarna.. Om jag kommer ihåg så Jag vill ha kebab.
    om vi glömmer och den stängs så letar jag upp dig så du starta en ny jag är kass på att starta trådar
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-08-09 01:48:22 följande:
    Michael Jackson RARE CANDID FOOTAGE!!! 1996 Michael Jackson being his self while watching a show that was put on for him by a group of children in Moscow.
    " target="_blank">

Michael Jackson Gets Fan To Dance For Him In Shop
    " target="_blank">

den första har jag aldrig sett innan ,fattar inte hur du hittar allt
    Michael gillar verkligen tuggummi   synd att han nästan alltid privat har dessa solglasögon,vill ser hans ögon
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-08-09 01:49:25 följande:
    de ba o starta jö What can go wrong Vd ska tråden heta då?
    nej skulle inte lyckas starta en tråd som lever länge ,så den risken vill jag inte ta
    nja  vad ska den heta{#lang_emotions_undecided} inte nåt med sörjer iallafall ,tycker vi har en glad och positiv tråd
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-08-09 02:02:44 följande:
    Och har man tråkigt som jag har nu så hittar man de mesta Men nu har jag stängt ner YouTube.Måste föröska sova lite.. Har morgonpigga barn. 6.30 kan sonen vakna o säga: Klockan är nio upp och hoppa. Nu ska vi äta. Mammaaaaaaa!
    härligt ,min son sover länge men tjejen vaknar lite tidigare ,men inte så tidigt som din  tack och lov
  • Rååsa Smurfen

ja det får vi göra ,säger godnatt nu ska nog okså gå och sova ,det dumma med denna tråd är att jag fastnar här så länge på kvällarna att jag inte hinner läsa alla mina böcker

• Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-08-09 02:09:33 följande:
    Morgonpigga barn och en kvällsmamma är inge vidare kombination. Jag är INGEN morgonmänniska. Tar kankse två timmar för mig o komma igång, innan jag ens får i mig frulle.. Kaffe går bra. Den dan jag börjar jobba. Jisses säger jag bara. Har gått hemma i fyra år..
    jag är heller ingen morgon människa  är okså lika trög startad på morgonen
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson