• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • beadis
    Dior skrev 2009-07-08 15:57:15 följande:

skönt att de Joe tala för MJ del...att han inte trodde på de elaka rykterna
  • beadis
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-08 16:08:40 följande:
    skönt att de Joe tala för MJ del...att han inte trodde på de elaka rykterna
    skönt att SE
  • Dior
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-08 16:12:30 följande:
    skönt att SE
    ja verkligen
  • Bevabus

Jag ficks var av TV4 idag om mina klagomål igår de har säkert skickat runt samma svar till alla..

"Hej, Tack för Dina synpunkter. Våra tittare är vår mest värdefulla tillgång, och självklart så tar vi till oss av den kritik vi får. Personligen så tycker jag dock att Ronny Svensson och Fredrik Strage gjorde ett mycket bra jobb. Deras sammanlagda kunskaper när det gäller populärkultur är väl dokumenterade, och jag tycker att de lotsade oss genom ceremonin på ett utmärkt sätt. Dock kan jag förstå att vissa vänder sig mot användningen av ordet "spektakel". Där tror jag att det handlar om vad den enskilde lägger in för värde, spektakel betyder "uppsendeväckande händelse" eller "skådespel" - och delar av detta fanns ju onekligen i stort mått under minnesstunden. Vad gäller respekten för Michael Jacksons livsgärning så tycker jag att både Ronny och Fredrik tydligt gav uttryck för stor uppskattning för olika delar av karriären, men att de också berörde de mer kontroversiella delarna av hans liv handlar om hederlighet. Precis som de flesta liv, så präglades även Michael Jacksons av både ljusa och mörka stunder. MVH ANDREAS HAGLIND Ansvarig utgivare"

• Miracle Cats

OT men det är så roligt att pika "motsatta" tråden

• mi07va
    Anpema skrev 2009-07-08 15:45:40 följande:
    Petra med små skrev 2009-07-08 15:07:58 följande:
    Ja, många rykten om att han inscensatt sin död lär vi få höra.Jag tror att helikopterns rörelser gör att hans ena arm rör sig.
    När man tittar på den videon flera ggr man ser tydligt att sängens del under huvudet höjde sig alltså på samma sätt där jag jobbar inom äldrevården när man ska höja sängens ena del med dosan....tror jag i alla fall att det såg ut som
  • beadis
    Bevabus skrev 2009-07-08 16:18:37 följande:
    Jag ficks var av TV4 idag om mina klagomål igår de har säkert skickat runt samma svar till alla.. "Hej, Tack för Dina synpunkter. Våra tittare är vår mest värdefulla tillgång, och självklart så tar vi till oss av den kritik vi får. Personligen så tycker jag dock att Ronny Svensson och Fredrik Strage gjorde ett mycket bra jobb. Deras sammanlagda kunskaper när det gäller populärkultur är väl dokumenterade, och jag tycker att de lotsade oss genom ceremonin på ett utmärkt sätt. Dock kan jag förstå att vissa vänder sig mot användningen av ordet "spektakel". Där tror jag att det handlar om vad den enskilde lägger in för värde, spektakel betyder "uppsendeväckande händelse" eller "skådespel" - och delar av detta fanns ju onekligen i stort mått under minnesstunden. Vad gäller respekten för Michael Jacksons livsgärning så tycker jag att både Ronny och Fredrik tydligt gav uttryck för stor uppskattning för olika delar av karriären, men att de också berörde de mer kontroversiella delarna av hans liv handlar om hederlighet. Precis som de flesta liv, så präglades även Michael Jacksons av både ljusa och mörka stunder. MVH ANDREAS HAGLIND Ansvarig utgivare"
    Med andra ord...jadajadajada jada
  • beadis

mitt mail om Alexander Bards uttalanden har de inte svarat på.. tv4 alltså

• beadis

kan vi göra en lista på alla MJ´s lugna låtar som är bra?

you are not alone
    smile
    speechless
    childhood

ngr fler? kan ni fortsätta på listan

sen kan vi göra en lista av up-tempo oxå....hoppas ni är med på detta

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson