• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • m0e
    lalasmama skrev 2009-07-08 13:38:47 följande:
    hej, jag har följt denna tråd till å från sen den startades..inte läst precis allt, men mkt.. jag har inte skrivit innan..MEN.. vill bara tipsa om en BRA video.. en kille som snacka om Michael

! I miss you Michel, the world has lost a shining star, heaven got a new angel..
    Såg den där samma dag som den kom ut och det var mycket bra sagt!
  • Dior

Oj, vad ni har skrivit under den stunden som jag har varit borta :)

• Dior
    m0e skrev 2009-07-08 13:22:59 följande:
    Jag ringde min mamma för en stund sedan och det hela slutade med att vi snackade MJ i en timme ungefär och att jag totalt glömde bort vad jag ringde för
    Hahahaha :)
  • Stargirl
    lalasmama skrev 2009-07-08 13:38:47 följande:
    hej, jag har följt denna tråd till å från sen den startades..inte läst precis allt, men mkt.. jag har inte skrivit innan..MEN.. vill bara tipsa om en BRA video.. en kille som snacka om Michael
    " target="_blank">

Amen! I miss you Michel, the world has lost a shining star, heaven got a new angel..
    Mmmm...det var en bra video.
    *~Två blåbär och ett lingon~*
  • beadis

Sandra Örebro skrev 2009-07-08 13:18:30 följande:

Brooke Shields tårfyllda tal jag bara älskar..
    Ja, jag älskar det talet oxå...fast jag gråter floder när jag lyssnar på henne...vet du vilken bok hon läser ur på 6min?
  • Stargirl
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-08 13:59:09 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-08 13:18:30 följande: Ja, jag älskar det talet oxå...fast jag gråter floder när jag lyssnar på henne...vet du vilken bok hon läser ur på 6min?
    Den lilla prinsen.
  • beadis
    Stargirl skrev 2009-07-08 14:02:09 följande:
    Den lilla prinsen.
    vem har skrivit den? MJ?
  • Stargirl
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-08 14:08:05 följande:
    vem har skrivit den? MJ?
    Lille prinsen (fransk originaltitel Le Petit Prince) är en roman 1943 av den franske författaren Antoine de Saint-Exupéry
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson