• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Anpema

Ojdå - ser nu att jag brytit mot Ts vilja i trådstarten! Förlåt, det var inte meningen!

Jag sörjer också en stor artist och välgörare och jag ville bara visa min inställning till fenomenet Michael Jackson. Det är så tröttsamt att höra alla otroliga rykten som människor säger är "sanna" för det har de minsann läst någonstans...har de ingen som helst urskiljningsförmåga?

Återigen, jag är ledsen för att jag bröt mot ts och trådstarten!

• Bevabus

Näe hörni tråkiga nyheter men ni som jag har spelat in klipp åt går inte att skicka. Filerna är för stora och även fast jag klipper ner dom i mindre bitar så tar det evigheter. Det går ju att se på nätet men jag förstår att det inte är samma sak som att ha det själv på datorn. Jättetråkigt, men tyvärr finns det inget jag kan göra ni kan säkert få tag på klippen på något annat sätt dock

• beadis
    Bevabus skrev 2009-07-08 12:09:19 följande:
    äsch va fåniga dem är, flickan gick upp dit självmant och jag tror att hon kommer vara glad i framtiden att hon gjorde det det satte stopp för så otroligt mycket skit som skrivits om MJ och samtidigt fick hon förklara sin kärlek för pappan. Trots att det var jobbigt så var hon så fantastiskt modig. Det var vackert att se hela Jackson familjen stå bakom henne och stötta
  • Bevabus

Du har inte brutit emot nåt, vi har diskuterat det där vilt i tråden det är lugnt

Anpema skrev 2009-07-08 12:48:56 följande:
    Ojdå - ser nu att jag brytit mot Ts vilja i trådstarten! Förlåt, det var inte meningen!Jag sörjer också en stor artist och välgörare och jag ville bara visa min inställning till fenomenet Michael Jackson. Det är så tröttsamt att höra alla otroliga rykten som människor säger är "sanna" för det har de minsann läst någonstans...har de ingen som helst urskiljningsförmåga?Återigen, jag är ledsen för att jag bröt mot ts och trådstarten!
  • Anpema
    Bevabus skrev 2009-07-08 13:03:22 följande:
    Du har inte brutit emot nåt, vi har diskuterat det där vilt i tråden det är lugnt
    Åh, tack! Vill absolut inte trampa på några tår i den här tråden.
  • beadis
    Bevabus skrev 2009-07-08 12:52:12 följande:
    Näe hörni tråkiga nyheter men ni som jag har spelat in klipp åt går inte att skicka. Filerna är för stora och även fast jag klipper ner dom i mindre bitar så tar det evigheter. Det går ju att se på nätet men jag förstår att det inte är samma sak som att ha det själv på datorn. Jättetråkigt, men tyvärr finns det inget jag kan göra ni kan säkert få tag på klippen på något annat sätt dock
    Tråkigt, men vi överlever
    Tack för att du försökte iaf
  • Bevabus

aa det vore ju tråkigt om ni dog pga det här lilla missödet
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-08 13:06:18 följande:
    Tråkigt, men vi överlever Tack för att du försökte iaf
  • beadis

Usch..jag måste sluta lyssna på Michael´s låtar för ett tag...blir så ledsen när jag hör hans röst

men bara för ett litet tag

• beadis
    Bevabus skrev 2009-07-08 13:07:02 följande:
    aa det vore ju tråkigt om ni dog pga det här lilla missödet
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson