Inlägg från: mona83 |Visa alla inlägg
  • mona83

Vi som sörjer Michael Jackson

Grönsiska skrev 2009-08-06 23:37:36 följande:
    Tur den här tråden finns då här kan du ju prata på. Själv har jag ännu inte accepterat att MJ är död för mig lever han på något sätt, på samma sätt han alltid gjort. Skillnaden är ju att nu finns inte en tillstymmelse till chans att träffa honom någonsin...en dröm som väl alla fans har haft.
    Jag har nog lite svårt att acceptera jag med. Jag kommer på att han är död när jag ser såna texter som jag såg på den där documentären på Youtube, But Michael Jackson was not survive osv...
    Då bränner tårarna direkt.
  • mona83

Tror det känns värre när man vet att man måste stänga in det för ingen orkar lyssna.

• mona83

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-06 23:43:34 följande:

Idag kollade jag på cd 4 första gången jag sett hela bad  alltså med den svart /vita filmen och hela slutet
    Den är bra .
    Han spelar så bra
  • mona83

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-06 23:45:23 följande:

fick förresten min fina målning i dag ,som nu hänger  vid sängen
    oh *avis*
    Är den borta nån dag vet du vart den finns
  • mona83
    Grönsiska skrev 2009-08-06 23:47:14 följande:
    Tycker sättet han dog på var så himla onödigt därför tycker jag det är svårt att acceptera. Alla former av missbruk känns så onödigt, som att det borde gå att få hjälp att stoppa det. Men hur gör man med en vuxen människa som inte inser sitt problem, då går det inte att hjälpa, och om det stämmer att han fått återupplivas flera gånger tidigare har jag svårt att förstå att han inte insåg att han hade problem och sökte hjälp.
    Tycker det är onödigt av läkarna att bidra, arg på dom.
    Sen den där Murray som sov när han fått demerol fast dom ska vara under övervakning när dom fått det, EKG.
    Sen att han inte hade sagt till sin assistent att inte ge honom nått, det var ju därför hjärtat stannade.

Har ju läst att Mj var ren på slutet
  • mona83

Sen dom där som anklagade honom för att vara pedofil, dom drog sitt strå till stacken.

• mona83
    Grönsiska skrev 2009-08-07 00:01:58 följande:
    Näpp nu ska jag gå och måla lite på några barnstolar innan det är godnatt för ikväll.Ta hand om dig Mona83.
    Ska jag göra.
    Jag hoppas inte att jag hamnar så långt ner som jag varit det senaste 1.5 året. Bara för att alla trodde att jag mådde bar och ingen brydde sig om att fråga....
  • mona83
    mona83 skrev 2009-08-07 00:11:38 följande:
    Ska jag göra. Jag hoppas inte att jag hamnar så långt ner som jag varit det senaste 1.5 året. Bara för att alla trodde att jag mådde bar och ingen brydde sig om att fråga....
    Ikväll var en riktig depp kväll
  • mona83
    Grönsiska skrev 2009-08-06 23:59:51 följande:
    Värst av allt tycker jag det ändå är att MJ tyckte att han behövde allt det där...medicinerna menar jag.
    Jag förstår att han tyckte att han behövde dom där medicinerna, hade jag blivit anklagad för nåt sånt hade jag nog oxå velat ha nått att döva smärtan med.
    Jag tror att Mj, trots sina fans i hela världen, kände sig ganska ensam och därför började med skiten.
    När pappa dog kände jag mig väldigt ensam, hade barnen, med sorgen. Mamma hade bara ögon för lill syrran, var ju värst för henne för hon vara bara barn fick man höra . Vi är ju vuxna, så låter det fortfaranade *suck*.
    Jag var alltså tvungen att bearbeta helt själv på nått vis. Jag fastnade i en sorts missbruk, fast av lättare slag, men kan ändå kosta mig livet. Jag fastnade i nån typ av ätstörning, det var mitt sätt att bearbeta allt. Ensamheten sorgen och känslan av att ingen brydde sig. Varje kväll åt jag godis, kakor, chips, allt med mkt socker. Såg ingen utväg då utan det bara fortsatte.
    Innan sommaren kom vändeningen som gjorde att jag orkade bryta, skulle åka och rida bestämdes det, inte med familjen, utan med familje förskolan som jag och barnen går på 2 ggr/vecka. Ville komma i ridbyxorna, så där började min vandring ner i vikt. Hann gå ner 5 kilo tills dess och ridbyxorna kom jag i .
    Har haft nästan 50 i bmi.
    Kämpar fortfarande med att gå ner i vikt och har kommit halvägs till mitt nästa mål. Har gått ner 13 kilo nu.
    Jag kan erkänna att jag inte varit så bra mamma under den här tiden, känns inte som det iaf.

Vart långt.
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-08-07 07:59:11 följande:
    Ok Visste inte vilken ordning låtarna kom. Men den finns iaf med Historyalbumet. Hade du den?
    nepp man jag skla köpa den när jag får pengar, har 3 skivor att köpa då.
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson