Grönsiska skrev 2009-08-06 23:59:51 följande:
Värst av allt tycker jag det ändå är att MJ tyckte att han behövde allt det där...medicinerna menar jag.
Jag förstår att han tyckte att han behövde dom där medicinerna, hade jag blivit anklagad för nåt sånt hade jag nog oxå velat ha nått att döva smärtan med.
Jag tror att Mj, trots sina fans i hela världen, kände sig ganska ensam och därför började med skiten.
När pappa dog kände jag mig väldigt ensam, hade barnen, med sorgen. Mamma hade bara ögon för lill syrran, var ju värst för henne för hon vara bara barn fick man höra

. Vi är ju vuxna, så låter det fortfaranade *suck*.
Jag var alltså tvungen att bearbeta helt själv på nått vis. Jag fastnade i en sorts missbruk, fast av lättare slag, men kan ändå kosta mig livet. Jag fastnade i nån typ av ätstörning, det var mitt sätt att bearbeta allt. Ensamheten sorgen och känslan av att ingen brydde sig. Varje kväll åt jag godis, kakor, chips, allt med mkt socker. Såg ingen utväg då utan det bara fortsatte.
Innan sommaren kom vändeningen som gjorde att jag orkade bryta, skulle åka och rida bestämdes det, inte med familjen, utan med familje förskolan som jag och barnen går på 2 ggr/vecka. Ville komma i ridbyxorna, så där började min vandring ner i vikt. Hann gå ner 5 kilo tills dess och ridbyxorna kom jag i

.
Har haft nästan 50 i bmi.
Kämpar fortfarande med att gå ner i vikt och har kommit halvägs till mitt nästa mål. Har gått ner 13 kilo nu.
Jag kan erkänna att jag inte varit så bra mamma under den här tiden, känns inte som det iaf.
Vart långt.