Inlägg från: mona83 |Visa alla inlägg
  • mona83

Vi som sörjer Michael Jackson

BooBoo skrev 2009-08-06 22:01:34 följande:
    Well.. antingen är det låten 2bad eller Is it scary. Måse nog kolla filmen IGEN o lyssna. Men vet att dessa två är med i filmen..
    Han sjöng too bad så maste vara låten 2bad jag är ute efter
  • mona83
    AllieF skrev 2009-08-06 22:19:09 följande:
    MJ på STAR igen. Nu.
    Varför ska dom visa sånt på kanaler som man inte har
  • mona83
    Brooke skrev 2009-08-06 22:19:51 följande:
    www.aftonbladet.se/wendela/article5611898.abDetta har ni sett va? Vi får inte döpa våra döttrar för Michael..
    Den där har jag läst förut tror jag. Svarar likadant som jag gjorde då.
    Ne varför vill man ge sin dotter ett killnamn?
    Får jag en son ska han heta det i mellan namn eftersom min kusin heter Mikael så är det redan upptaget tyvärr
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-08-06 22:51:12 följande:
    jag e här men har inget vettigt att säga i era diskussioner så jag håller mig utanför
    Era diskutioner? Mina diskutioner med mig själv menar du väl?
  • mona83

Måste vara nått fel på mig som vart lite små grinig över att tv5s texttv kallade Madonna Queen of pop. Kan ju bara finnas en som är bäst... Det är då inte Madonna...

• mona83

Yes ingen orkar lyssna på mitt Mj snack längre. Kommer bli som när pappa dog, ingen bryr sig om att fråga hur man mår .
    Tror jag mår skit bra men ser verkligen inte hur jag mår alls .

• mona83
    mona83 skrev 2009-08-06 23:30:56 följande:
    Yes ingen orkar lyssna på mitt Mj snack längre. Kommer bli som när pappa dog, ingen bryr sig om att fråga hur man mår . Tror jag mår skit bra men ser verkligen inte hur jag mår alls .
    Tror det är därför det är extra känsligt just nu
  • mona83
    Grönsiska skrev 2009-08-06 23:34:35 följande:
    Hur mycket är MJ med i denna "Miss cast away" som ni skriver om? Är det mycket eller bara en liten snutt på ett par minuter?
    Ingen aning har aldrig sett den, vill ha den bara för att Mj är med .
    Tror inte han är med överdrivet mkt, han stod inte med bland skådespelarna på Cdon iaf
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson