• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • KikiBoo
    Småkottarna skrev 2009-07-11 21:19:11 följande:
    Åååh, vet du att jag sitter på msn och beskriver för sandra att jag vill ha en bild från In the closet, där han är så där farligt sexig fast leende. O där var den!
    Gut!
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • noconwood
    Eisa skrev 2009-07-11 19:40:02 följande:
    Han fick nog mer uppmärksamhet än vi kunde föreställa oss, och det var nog tyvärr den som gjorde honom "sjuk". Han ville bara vara ifred nån jävla gång, inte ha mer uppmärksamhet. Folk älskade honom hela tiden, han hade så mycket kärlek att han var sprängfylld. Folk jagade honom var han än gick.Visst fanns det dem som hatade honom också men hans fanskara var ju otroligt stor och det var dem han oftast träffade.Den mannen fick så mycket kärlek att mindre vore nog.
    jag tänkte mer på att han hade behövt all den positiva uppmärksamheten när han hade det svårt med alla anklagelser..
    just me
  • Brooke

Asså detta klipp de las ju upp I ÅR i mars.

Så då måste ju detta vara från I ÅR eller hur? Eller ? vad tror ni?

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson