• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Småkottarna

Sandra Örebro skrev 2009-07-11 22:48:08 följande:

Om du undrar varför det tar sån tid är för att youtube laddar.. Men den kommer sen.. Se om jag hittar rätt bild bara :O
    You know it when you see it.
  • Bevabus

oj va tyst jag är...bara läser ikapp tråden då och då har haft gäster här hela dagen så jag kanske hoppar in i samtalet imorn igen...

• KikiBoo
    Småkottarna skrev 2009-07-11 22:43:47 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-11 22:41:24 följande: Ja, du skrev att du ville ha en bättre bild, o jag svarade strax efter 7,45 här
    " target="_blank">

hahahahaha!! är han formar en kvinnlig kropp med händerna o sen juckar Jisses!
    I wonder how he was in.........
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Småkottarna
    BooBoo skrev 2009-07-11 22:52:17 följande:
    hahahahaha!! är han formar en kvinnlig kropp med händerna o sen juckar Jisses!I wonder how he was in.........
    Inte Britney Spears hoppas jag!
  • Lucille
    Sandra Örebro skrev 2009-07-11 22:46:57 följande:
    *NU kommer jag få mkt skit för detta inläggSkitar jag i*Men va fn, jag ligger ju och drömmer om honom att vi är skit bra polare, typ har känslor för varandra och vi dansade tillsammans SJÖNG tillsammans. Han kom hem till mig varje dag. Jag bodde lixom granne med honom. Var dotter till Peter Stormare och Jennifer Aniston *Hmm*
    Men det är inte så lustigt. Jag behöver inte sova för att ha sånna tankar. :) T.ex. när jag lyssnar på Speechless så tänker jag att vi umgås, ligger nära, bara kramas, åker pariserhjulet i hans trädgård, dansar när det börjar bli mörkt, men han har ju massa ljus där på ranchen så det blir bara romantiskt. Och vi kysser varandra, först lite försiktigt, nästan tafatt som blyga tonåringar och ler smått rodnande.
    ♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • Brooke
    Småkottarna skrev 2009-07-11 22:49:29 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-11 22:46:57 följande:
    Hey hey hey, stopp!! Har du drömt detta?
    Yes.. I have.. Och lite mer än så.. Han va ett stort stöd i drömmen.. Känslorna sprakade.. VAR TILLOCHMED med i hans konsert fast då va den i USA och inte i London.. Och jag dansade med honom till You are not alone, (eftersom jag var dansare) Och sen så sjöng han till typ Beat it så dansade jag och han stod still och ssjöng och hade sig :P ASG
  • Brooke
    hahahahaha!! är han formar en kvinnlig kropp med händerna o sen juckar Jisses!I wonder how he was in.........
    OMG Ja dä hade man velat se efter :P OMG
  • Brooke
    När gör han dä??? Vilken tid? Måste se med mina egna ögon.. :P
  • Småkottarna

Sandra Örebro skrev 2009-07-11 22:57:33 följande:

Yes.. I have.. Och lite mer än så.. Han va ett stort stöd i drömmen.. Känslorna sprakade.. VAR TILLOCHMED med i hans konsert fast då va den i USA och inte i London.. Och jag dansade med honom till You are not alone, (eftersom jag var dansare) Och sen så sjöng han till typ Beat it så dansade jag och han stod still och ssjöng och hade sig :P ASG
    Varför får jag bara sjuka drömmar då?
  • Småkottarna

Sandra Örebro skrev 2009-07-11 22:59:10 följande:

När gör han dä??? Vilken tid? Måste se med mina egna ögon.. :P
    Han börjar vid 2.40
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson