• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Småkottarna
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-11 20:27:35 följande:
    hoppas att du får hjälp av de länkarna om spotify som Guild skickade dig
    Jag testade med den andra länken eftersom Råååsa smurfen sa att den hade funkat på IE, men det går inte för mig, jag får inte upp all text efter jag trycker mig vidare i första steget. Ibland får jag upp nån rad, ibland inget alls.

Men det stod att det kommer nya inbjudningar till Invitify varje dag så jag ska hålla utkik där.
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-11 20:26:04 följande:
    Weeiii   Den vill jue jag ha Sen har jag nog allt jag vill ha med MJ. Väntar på skivan Off the wall.Har ni besällt mkt med MJ sen han gick bort?Har vart hemma hos svärpäronen på middag. Dom hade ingen aning om att jag tycker om MJ. Fick reda på de genom bloggen Men dom hade spart en tidning till mig.Sen blev det jue såklart snack om hans utseende... *suck*
    Haha typ ALLT.. Har 7 av hans skivor 6 av hans DVD.. sen har jag några på gång. EN bok med honom. Och sen boken Moonwalk på väg, Och filmen Moonwalk :P YEAH..
  • beadis

Rååsa Smurfen skrev 2009-07-11 19:49:11 följande:

svensk jag beställde en direkt  men dyr frakt tyvärr men blir ändå billigare än tradera och boken finns inte i anda vanliga shoppar utan bara sådan här antkvariat
    den här boken Moonwalk, har han skrivit den själv?
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-11 20:29:22 följande:
     Filmen Jag har den.Har du ingen koll på vad du skickar efter   Kidding!! De vet du va
    Joo men det finns annat som heter Moonwalk oxå.. Sen va jag osäker på om jag hade köpt något som någon annan hade skrivit :/
  • Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-11 20:32:51 följande:
    Ja de har han :P COOLT va.. Han va inte bara en otolig dansare, sångare, låtskrivare, skådis, utan oxå KONSTNÄR och FÖRFATTARE :P
  • Brooke
    AllieF skrev 2009-07-11 20:11:52 följande:
    Antar att du har sett de här?www.wall44.com/catalogsearch/result/, men priserna går upp efter en artists död, alltid, och speciellt en legend som MJ. Många artister/skådisar/poeter/författare/konstnärer/etc . har blivit erkända först efter sin död, eller så har priserna skjutit i höjden ordentligt. Edvard Munch sålde aldrig en tavla i sin livstid, men efter hans död blev han superkänd och idag kostar ett orginal miljoner. Jag tänker inte spara på mig för att sälja sakerna sen när värdet går upp, men många saker kommer bli svindyra en dag. Ju sällsyntare, ju dyrare. 
    www.wall44.com/michael-jackson-7.html Vill ha denna i färg. Men jag skulle nog hellre vilja ha den i affisch matiral och inte något som någon har målat.. :( Det ser så konstigt ut..
  • Småkottarna
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-11 20:32:51 följande:
    Ja det är MJ som har skrivit den. Kan ju vara så att det är hans biografi men någon annan har skrivit, men det står Moonwalk självbiografi av Michael Jackson (1988) på wikipedia och på wikipedia är ju allt sant.
  • Småkottarna

Min poster var beställningsvara... Undrar hur länge jag får vänta?

• KikiBoo

Själv har man beställt Bad på cd då jag bara har den på kassett. Den har fått gå i pension nu   Sen Off the wall och nu boken Moonwalk   Och The wonderful world of.. Ssscch... Inte ett ord till sambon

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson