Inlägg från: Trollet Ludenben |Visa alla inlägg
  • Trollet Ludenben

Vi som sörjer Michael Jackson

snart3barnsmamma skrev 2009-07-06 22:11:54 följande:
    Trollet Ludenben skrev 2009-07-06 22:02:10 följande: va skönt då..för det nu är det gjort--plus två andra klipp med..dessa med UNDERBARA bilder av MJ
    Jag har ju själv "snottt" det från youtube haha
  • Trollet Ludenben
    Trollet Ludenben skrev 2009-07-06 22:12:53 följande:
    Jag har ju själv "snottt" det från youtube haha
    oj, ett extra t kom med... snott
  • Trollet Ludenben
    Sandra Örebro skrev 2009-07-06 22:16:46 följande:
    DÄr fn sa du ett sant ord :P
    Är beredd att hålla med...
  • Trollet Ludenben
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-06 22:17:24 följande:
    Jag står inte ut.....VARFÖR skulle han dö...????? *gråter*
    samma här{#lang_emotions_cry} jag har fått rusa på toa och torka ögonen flera gånger. Jag grinar så fort nån nämner hans död känns det som.
  • Trollet Ludenben
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-06 22:21:52 följande:
    jag känner mig som en jävla idiot som gråter för en kändis som jag inte ens kände
    men jag med.... som jag var typ 14 igen. Herre jisses, jag är faktiskt 30 nästa månad{#lang_emotions_embarassed} men han som människa berör mig så starkt. Allt han vart utsatt för, lögner och anklagelser och han som gett hela sitt hjärta till världen. Hans musik, hans dans. Människan Michael Jackson lämnar inte mig oberörd. Men idiotiskt känns det ju...
  • Trollet Ludenben
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-06 22:27:29 följande:
    Trollet Ludenben skrev 2009-07-06 22:24:54 följande: känner precis likadant...jag önskar att jag kunde ha varit ett stöd för honom i hans ensamma o jobbiga stunder... och jag fyller 35 i nov...suck...men man känner isg som en 14 igen
    Fast om folk på 30 år och däröver blir så känslosamma och berörda av en artist som man aldrig har träffat/känt så betyder det bara en sak: han var ett geni, en naturbegåvning, en hjälte, en förebild och en underbar människa.
  • Trollet Ludenben
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-06 22:29:30 följande:
    så nu har jag slutat gråta, min man kom upp precis efter att ha lagt vår äldsta son...jag är tvungen att sluta grina nu...skäms som fan
    hehe, min sambo sitter i andra rummet och glor på tv, han gav visst upp att försöka komma åt datorn här ikväll och jag vill inte att han ska upptäcka att jag bölat för en idol{#lang_emotions_embarassed}
  • Trollet Ludenben
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-06 22:33:42 följande:
    Trollet Ludenben skrev 2009-07-06 22:32:20 följande: nu lipar jag igen...vad är det med mig?
    jag får nog sluta plåga mig själv och er andra i denna tråden med mina helgonförklaringar av denna man.... annars slutar jag heller inte grina.
  • Trollet Ludenben
    BooBoo skrev 2009-07-06 22:32:51 följande:
    detta klipp var ett av de första jag såg med han som liten. Sen dess var jag fast
    " target="_blank">

hahahaha
  • Trollet Ludenben
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-06 22:37:10 följande:
    Trollet Ludenben skrev 2009-07-06 22:34:10 följande: min man frågade precis...tröttnar du aldrig på att sitta där o snacka med de där tjejerna om Michael Jackson...nej...det gör jag inte
    Min sambo hade med tänkt att se den där minnescermonin och det andra imorgon. Fan, kan han inte dra ut och fiska eller nåt?? Jag kommer att böla och han kommer att tycka jag är en sån tönt... oxh jag tröttnar heller aldrig på att prata om honom för det finns alltid nåt att säga.
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson