Inlägg från: Trollet Ludenben |Visa alla inlägg
  • Trollet Ludenben

Vi som sörjer Michael Jackson

snart3barnsmamma skrev 2009-07-06 23:35:47 följande:
    lyssnar på will you be there...den är så fin
    ja det är den
  • Trollet Ludenben
    Sandra Örebro skrev 2009-07-06 23:38:54 följande:
    Jag kan säga SÅHÄR, ingen och då menar jag INGEN kommer ALDRIG komma upp i Michaels erfarenhet eller liknande, han hade en sån hög nivå, han tänkte annorlunda än vad dagens artister gör. Han DANSADE Med hjärtat och inte med huvudet. Han sjöng som en gud och jag kan inte ens förklara det i ord utan att svära..
    kunde inte sagt det bättre själv....
  • Trollet Ludenben
    Sandra Örebro skrev 2009-07-06 23:42:15 följande:
    Trollet Ludenben skrev 2009-07-06 23:39:57 följande: Va kul att du gilla det =)
    ja, det var ju sant med... och det är så ledsamt att världen förlorat honom.
  • Trollet Ludenben
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-06 23:45:01 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-06 23:43:40 följande: kan inte...men det var bara en liten tår som han komma upp i ögonen, det har gått över
  • Trollet Ludenben
    Sandra Örebro skrev 2009-07-06 23:48:58 följande:
    haha hur kommer det gå i morrn gumman?? DU kommer ju sitta och storböla :O Det kommer jag oxå göra iofs. Speciellt om man ser på minnesstunden :'(
    JAG MED... jag är en väldigt känslig person annars med. Bölar lätt{#lang_emotions_undecided} Jag har svårt att se på drama som är sorgliga, även de som är liiite sorgliga bara för jag bara grinar. Så jag ser mest på skräck och kriminalfilmer för att undvika att böla hur ska jag palla detta??
  • Trollet Ludenben

nä nu måste jag logga ut... sambon kom här

• Trollet Ludenben
    m0e skrev 2009-07-07 06:49:16 följande:
    Jösses vad trött jag är nu! Undrar hur man ska lyckas hålla sig vaken resten av dagen? Nu har jag gjort ett ungefärligt schema, haha! så nu ska jag försöka göra bort allting innan kl 14 för då är det tv-time
  • Trollet Ludenben

Idag är den stora dagen... vad konstigt det känns. Det blir så definitivt med en begravning. Som att man verkligen fattar vad som hänt. Önskar att detta var ett dåligt skämt bara och att det inte alls var sant...

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson