Inlägg från: Trollet Ludenben |Visa alla inlägg
  • Trollet Ludenben

Vi som sörjer Michael Jackson

snart3barnsmamma skrev 2009-07-07 22:37:10 följande:
    Trollet Ludenben skrev 2009-07-07 22:31:51 följande: han är feg
    vilken pappa
  • Trollet Ludenben
    Annelitan skrev 2009-07-07 22:42:15 följande:
    Kan inte låta bli att skriva här...är det bara jag som saknade tända ljus och vackra blommor och att dom åtminstånde hade kunnat bärt in kistan...inte rullat in honom på en vagn...han såg så ensam ut där framme och jag hade velat sett finare blomster arangemang vid ingången med... Hade också velat sett honomkomma i en finare bil..känns inte riktigt värdigt honom tycker jag...
    ljus och blommor saknades men annars var det väldigt fint tycker jag.
  • Trollet Ludenben
    Jeta skrev 2009-07-07 22:48:54 följande:
    vem?
    hans pappa
  • Trollet Ludenben
    Uncia skrev 2009-07-07 23:26:14 följande:
    undrar hur länge det dröjde innan den tjejen tvättade sig efter att ha kramat honom.
    haha
  • Trollet Ludenben
    stockrosen skrev 2009-07-07 23:26:52 följande:
    Nja...jag har gjort liknande fast med en annan kändis ha ha. Idag verkar det helt knäppt men då var det bara ett måste Man var ju störtkär. Och nej, jag blev inte stoppad tillbaka utan fick vackert lämna min fina plats nästan längst fram...
    vilken kändis då??
  • Trollet Ludenben
    annametanna skrev 2009-07-07 23:26:38 följande:
    nu måste ja säga natti natti...har 2 barn som vaknar runt halv 6 varje morron...
    samma här men ändå kommer jag inte i säng före 1 på nätterna... natti
  • Trollet Ludenben
    stockrosen skrev 2009-07-07 23:28:34 följande:
    Trollet Ludenben skrev 2009-07-07 23:27:18 följande: Det säger jag inte för då kommer ni skratta ihäl er. Två ggr har jag gjort det och bägge grabbarna var svenskar så det var ingen storkändis om man säger så
    men nu blev jag så nyfiken jag ska inte skratta...lovar. Har själv gjort tokiga saker.
  • Trollet Ludenben
    Rååsa Smurfen skrev 2009-07-08 01:36:50 följande:
    tycker dokumentären är väldigt negativ mot michael hade okså hoppats på att höra michael pratar älskar att höra hans mjuka  snälla röst
    stängde av, det var inte särskilt uppmuntrande att se
  • Trollet Ludenben

God morgon föresten... tungt att vakna denna morgon tankarna är hela tiden hos Michael och hans familj.
    Cermonin igår var sorglig men fin men tycker som er andra om kommentatorerna. Respektlöst att kalla det spektakel. Kunde inte några som hyste mer kärlek till Michael får kommentera istället?? Åtminstonne några som kunde tala om honom på ett bättre sätt

• Trollet Ludenben
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-08 08:58:34 följande:
    Någon annan som tycker att det känns tomt? Som om något fattas
    Så förbannat tomt Det är ett stort hål i världen efter en människa som fyllde så mycket plats med sin kärlek, sin musik, sin dans och sn generositet. Ingen kan någonsin fylla igen det hålet.
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson