Inlägg från: Trollet Ludenben |Visa alla inlägg
  • Trollet Ludenben

Vi som sörjer Michael Jackson

Dior skrev 2009-07-07 08:15:44 följande:
    God morgon allihopa :) Idag är det dax :(
    god morgon... ja idag är det
  • Trollet Ludenben
    Dior skrev 2009-07-07 09:15:42 följande:
    Sitter och tittar på en lååång intervju med Michael Jackson och Debbie....fast intervjuerna är nog inte samtidigt och inte tillsammans med båda...och båda säger ungefär samma saker...
    Vart finns den?
  • Trollet Ludenben

kan nån länka den till mig... eller skicka över msn om det är lättare...

• Trollet Ludenben
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-07 10:16:43 följande:
    när var det top 10 börjar? Ja, jag har inte ens berättat om tv schemat för idag, eftersom vi har tre barn, han tycker nog att det blir för mkt tv för min del isf
  • Trollet Ludenben

Kollar MTV men har en stor son som behöver aktiveras och en liten son som går bra att sitta där med... så nu ut på prommenad f*n önskar att jag var barnledig, bara idag....

• Trollet Ludenben

här har ni allt hunnit skriva när jag vart borta

• Trollet Ludenben
    Bevabus skrev 2009-07-07 12:58:58 följande:
    Fan min pappa har tagit med sig en grej till jobbet som man måste ha till att banda det som är på andra datorn så nu sitter jag här o försöker få den andra att fungera. Tacka vet jag en teknisk syrra. Hon har fixat det, men bilden KANSKE blir svartvit på det som jag bandar på MTV. Men det är ju ändå något. (Det här var alltså till er som jag ska skicka till på msn )
    ja det var ju typiskt men svartvitt är ju ändå alltid något...
  • Trollet Ludenben
    Bevabus skrev 2009-07-07 13:05:21 följande:
    YES ! YES YES!!!! Bilden funkar och den är i FÄRG!!!! *Woho* Trollet Ludenben skrev 2009-07-07 13:00:45 följande:
    gött
  • Trollet Ludenben

Ska ha dop nästa vecka för vår yngste son. Som en av dopsångerna har vi valt "heal the world". Den är ju tillägnad världens barn så vad passar bättre att ha till ett dop?? Sambon samtyckte med

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson