Inlägg från: Trollet Ludenben |Visa alla inlägg
  • Trollet Ludenben

Vi som sörjer Michael Jackson

snart3barnsmamma skrev 2009-07-06 22:38:54 följande:
    Trollet Ludenben skrev 2009-07-06 22:36:03 följande: ja vi får sluta med det..vad ska vi då prata om? MJ var ju ett helgon...eller Nej han ÄR helgon
    ja det är han verkligen...
  • Trollet Ludenben
    Ullis 10 skrev 2009-07-06 22:38:13 följande:
    gråter ni på allvar?? förlåt, men jag undrar verkligen:)
    Håller med de andra
  • Trollet Ludenben
    Petra med små skrev 2009-07-06 22:42:44 följande:
    min man skrattade som 17 när jag började grina första gången..... men sen när jag hotade med skillsmässa så blev han ett bättre stöd
  • Trollet Ludenben
    m0e skrev 2009-07-06 22:49:27 följande:
    Ja det är sjukt att man kan bli så berörd av en människa man aldrig har träffat förut! Jag måste än en gång påpeka att jag inte är något hysteriskt superfan, eftersom jag är RÄDD för såna tjejer som svimmar skriker och gråter när de får syn på sin idol. Jag tycker det är pinsamt bara att SE på. Nä, thats not for me! MEN att hans död skulle få mig att reagera så starkt var jag verkligen inte beredd på! Han har ju alltid funnits där så det känns nästan som att förlora en liten bit av sitt liv.. en liten men väldigt lycklig bit. Jag grät när Diana dog också men då va man ju sjuhelsikes så mycket yngre så då kan man ju skylla på det. Nu finns det inga ursäkter liksom
    Var inte heller beredd på så stark reaktion för jag har inte lyssnat på honom regelbundet på länge, utan det har vart då och då. Han har vart en av de jag lyssnat mest på under hela min "musiktid" men nu det senaste har det inte blivit så. Och jag har inte vart så hysterisk och svimmat på konserter med kändisar. Men detta är som du säger, att förlora en bit av sitt liv. Han har funnits med under en så lång tid och han vart så speciell. Det finns ingen som han. Jag älskar andra band/artister med men de som personer är inte alls lika unika som jackson var.
  • Trollet Ludenben
    Petra med små skrev 2009-07-06 22:59:07 följande:
    det är inte förrens nu jag begriper hur ledsamt hans liv har varit....och det är det som gör att man blir ännu ledsnare! jag tycker det är så synd att han aldrig fick känna den där lyckan.....
    Men visst, det gör så ont att läsa och höra om detta. En sån godhjärtat person som bara vill väl får bara ta skit. Han förtjänade mer än så...
  • Trollet Ludenben
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-06 22:59:41 följande:
    Trollet Ludenben skrev 2009-07-06 22:55:52 följande: Allt det kunde jag skriva under på...jag är en musikälskare över huvudtaget...LOVE MUSIC men det är som ni säger...han var ngt speciellt, han har alltid funnits där...jag tror tex inte att jag kommer att känna så inför Madonna, även om jag alltid har gillat hennes låtar, speciellt 80tals låtarna
    Ja visst, man älskar många men bara en var speciell. Jag har alltid älskat Green Day sen jag var 14 år. De har varit och är en stor del av mitt musikliv men är inte de personerna som Michael var. Så mjuka, godhjärtade, nääää.... det var bara Michael som var i en klass för sig. Världen kommer aldrig att få ta del av en sån människa igen. Och ingen lär dansa lika bra som han heller... önskar att den dagen han gick bort aldrig hade kommit.
  • Trollet Ludenben
    Petra med små skrev 2009-07-06 23:03:26 följande:
    Trollet Ludenben skrev 2009-07-06 23:00:54 följande: det gör väldigt ont. han gav verkligen allt för andra.... visst är det även trist att han inte fick uppleva all uppståndelse som hans död startade.....det hade han behövt tror jag.
    ja det tror jag med. Hoppas han får den upprättelse nu som han förtjänade!!!
  • Trollet Ludenben
    Bevabus skrev 2009-07-06 23:03:52 följande:
    Men jag tycker ändå han verkade lycklig fram tills slutet på 90-talet och sen på 2000-talet gick det utför rejält. Även fast han fick ta en del skit ifrån pressen och konstiga rykten så var han ändå glad, stod för det han trodde på och kämpade innan dess. Det var ju då som han fick alla priser och hyllningar från fansen och musikbranschen och det var det som höll honom stark tror jag. När hans musik inte gick lika bra längre så tog ju ryktena platsen och det gjorde situationen väldigt negativ, så han drogs ner i det. Väldigt synd :/ Petra med små skrev 2009-07-06 22:59:07 följande:
    i intervjuen med poerah sa han att han alltid var ledsen, han var lycklig på scen. Men när han gick av så var han ledsen
    Men som du säger, han stod verkligen för det han trodde på.
  • Trollet Ludenben
    Bevabus skrev 2009-07-06 23:08:22 följande:
    Han var perfektionist men det betydde ju inte att han var olycklig hela tiden för det bara det jag menade Petra med små skrev 2009-07-06 23:07:23 följande:
    ha, då har jag och han något gemensamt i alla fall, perfektionismen....
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson