Inlägg från: Trollet Ludenben |Visa alla inlägg
  • Trollet Ludenben

Vi som sörjer Michael Jackson

mona83 skrev 2009-07-11 09:39:44 följande:
    Som jag skrev kunde jag inte somna, somnade runt 5 i morse, inget jag valde själv. Bara kunde inte koppla av
    jobbigt att inte kunna sova
  • Trollet Ludenben
    Småkottarna skrev 2009-07-11 09:48:27 följande:
    Jag var supertrött men det ÄR ju så svårt att slita sig från datorn!! Tror nog hon var strax efter 3 när jag till slut stängde ögonen.
    ja men visst är det, nästan som ett missbruk detta. Hamnar man dessutom i youtube och google-träsket så är det kört direkt
  • Trollet Ludenben
    Småkottarna skrev 2009-07-11 09:51:52 följande:
    Trollet Ludenben skrev 2009-07-11 09:50:01 följande: Eller hur, det blir som en magnet! Speciellt när man halkar in på massa smaskiga videos och INTE ledsna klipp, då är det ju ännu svårare!
    ja, de ledsna klippen måste jag lägga bort för att inte deppa ihop. Tar de glada och njuter...
  • Trollet Ludenben

Dangerous var den plattan jag började lyssna på hade hört de andra innan men det var då han blev en av favoriterna

• Trollet Ludenben
    Eisa skrev 2009-07-11 10:39:15 följande:
    Vilken är din favvolåt på den skivan då?
    heal the world... älskar den. ska ha den på sonens dop nästa vecka *känner mig lite fanatisk men skit samma* jag älskar låten och den passar
    åh, han har så många bra... alla plattor han gjort gillar jag även om det finns vissa låtar som är mindre bra.
  • Trollet Ludenben
    Eisa skrev 2009-07-11 20:49:48 följande:
    love din presbild
    håller med eisa... den är fin
  • Trollet Ludenben
    Sandra Örebro skrev 2009-07-11 21:28:02 följande:
    Asså detta klipp de las ju upp I ÅR i mars.
    " target="_blank">

Så då måste ju detta vara från I ÅR eller hur? Eller ? vad tror ni?
    hahaha
  • Trollet Ludenben
    Bevabus skrev 2009-07-12 22:30:38 följande:
    Vet inte om ni sett detta men nu har LaToya gått ut i pressen o sagt att hon vet vem som mördade Michael. Jag är inte så säker på henne alltså.. Hon är en gullig människa men har sagt så mycket skit till pressen som sen inte visat sig varit sant så... Ta detta med en nya salt www.aftonbladet.se/nyheter/michaeljackson/art...
    har lite svårt att lita på aftonbladet men man vet ju aldrig... hemskt om det skulle vara så. Är det klarlagt att han blev mördad och inte en vanlig överdos?? Har vart borta större delen av dagen och har hängt med senaste nytt lite dåligt.
  • Trollet Ludenben
    Småkottarna skrev 2009-07-12 22:42:08 följande:
    Trollet Ludenben skrev 2009-07-12 22:37:06 följande: En gullig människa? Jag tycker hon verkar sjuk.... Tycker inte om henne alls!
    va??
  • Trollet Ludenben
    AllieF skrev 2009-07-12 22:40:17 följande:
    Ingenting är klarlagt. En person måste dömas i domstol för att det ska bestämmas vara mord. En sån rättegång lär ta ett bra tag. Ni kommer inte missa det när det väl händer.
    Sandra Örebro skrev 2009-07-12 22:39:44 följande:
    Trollet Ludenben skrev 2009-07-12 22:37:06 följande: Nej det är inte fastställt. De måste ju vänta på obduktionen av hjärnan--
    ah, ok då är jag med igen
  • Trollet Ludenben
    Småkottarna skrev 2009-07-12 22:44:43 följande:
    Trollet Ludenben skrev 2009-07-12 22:42:32 följande: Vad fel det blev. Skulle citera Beverlys inlägg ju.
    ja jag såg det när jag läste nogrannare de andra inläggen
  • Trollet Ludenben

Jag är här, har bakat hela kvällen och ska snart dricka te och sova

• Trollet Ludenben
    Bevabus skrev 2009-07-15 18:32:16 följande:
    Nu är jag hemma från premiären av Harry Potter (OT men den var såå bra )! Tittade självklart på Dangerous konserten medan jag gjorde mig iordning innan jag åkte
    ååååh, den vill jag med se (HP)...sorry OT här med
  • Trollet Ludenben

hej tjejer... har inte övergett er utan läst och följt med bara. Läskig aftonbladets film var om hans hår

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson