• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Längtan efter dig
    BooBoo skrev 2009-07-18 19:58:20 följande:
    Du får blunda när hon börjar jucka på MJ

Eller föreställa dig att hon är du
  • Längtan efter dig

Sandra Örebro skrev 2009-07-18 20:08:31 följande:

HERREGUD! www.wall44.com/catalogsearch/result/ HAR REDA PÅ MICHAEL JACKSON TAVLOR :O omg
    Åh, mkt fint

Har funderat på att måla en tavla av honom, men det finns ju så sjukt mycket snygga bilder av honom att det är svårt att välja vilken jag ska måla.
  • Längtan efter dig
    Åh, mkt fint Har funderat på att måla en tavla av honom, men det finns ju så sjukt mycket snygga bilder av honom att det är svårt att välja vilken jag ska måla.
    Har ni några förslag?

Vad har ni för favoritbilder om ni fick välja 3 st?
  • Grönsiska

Sandra Örebro skrev 2009-07-18 12:48:17 följande:
    [citat]
    Jag önskar att jag hade kunnat fått se han på scenen, se hans energi. Kunna känna att jag fick se han live och kunna "skryta" eller va man ska säga, om att jag har sett honom LIVE.. I dessa tider så hade jag gjort vad som helst för att få träffa honom och lärt mig de han kan, som t.ex dansa. Jag är en sån som håller igen på dansgolvet, om jag inte är riktigt packad. elles mamma skrev 2009-07-18 12:19:05 följande:

Åhå...förstår att det känns jobbigt att aldrig ha sett honom live. Att ha träffat honom däremot är nog rätt så få förunnat...skulle jag också verkligen ha velat gjort. Han verkade vara så fantastiskt kul. Sen hade det nog varit vansinnigt jobbigt också att ha en vän som honom...fy sjutton för att stå bredvid och se någon man bryr sig om skada sig själv med massa läkemedel och inte kunna göra ett jota åt det.

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson