• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Längtan efter dig

Jag skulle också vilja ha sett honom live... och än bättre; träffat honom. Han verkar ha varit en helt fantastisk människa. De som hade honom som vän, kan skatta sig lyckliga.

Tycker det är fullständigt förjäkligt med alla som utnyttjat honom för hans pengar. Jag skulle, ärligt talat (och trots att jag vet att många kanske inte skulle kunna förutse sitt beteende kring en så stor stjärna) med 100% säkerhet säga att jag aldrig skulle vara hans vän för att han var rik.

Jag anser mig själv rik av att ha familj och vänner omkring mig, och han skulle göra mig enormt rik genom att bara vara min vän. Skulle aldrig kräva något av honom, förutom ärlighet och respekt.

• Längtan efter dig

Sandra Örebro skrev 2009-07-18 20:20:27 följande:

OM du målar en, kan du inte ta någon på bad? (måste leta på en sida återkommer)
    Det är inte omöjligt
    Kan nog bli att jag målar fler tavlor. Han är så tacksam att måla av. Underbart utseende och underbar stil.
  • Brooke
    Grönsiska skrev 2009-07-18 20:15:57 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-18 12:48:17 följande:[citat]Jag önskar att jag hade kunnat fått se han på scenen, se hans energi. Kunna känna att jag fick se han live och kunna "skryta" eller va man ska säga, om att jag har sett honom LIVE.. I dessa tider så hade jag gjort vad som helst för att få träffa honom och lärt mig de han kan, som t.ex dansa. Jag är en sån som håller igen på dansgolvet, om jag inte är riktigt packad. elles mamma skrev 2009-07-18 12:19:05 följande:Åhå...förstår att det känns jobbigt att aldrig ha sett honom live. Att ha träffat honom däremot är nog rätt så få förunnat...skulle jag också verkligen ha velat gjort. Han verkade vara så fantastiskt kul. Sen hade det nog varit vansinnigt jobbigt också att ha en vän som honom...fy sjutton för att stå bredvid och se någon man bryr sig om skada sig själv med massa läkemedel och inte kunna göra ett jota åt det.
    Jo men jag hade ändå försökt att stå bredvid honom och hjälpa honom försöka få honom och förstå. Kanske filma lite och verkligen visa sen i efterhand. Då kanske han skulle förstå?
  • Brooke
    Längtan efter dig skrev 2009-07-18 20:26:15 följande:
    Det är inte omöjligt Kan nog bli att jag målar fler tavlor. Han är så tacksam att måla av. Underbart utseende och underbar stil.
    :O jag vill oxå kunna måla/rita.. Jag är super duper kass :( Synd att man inte känner dig för då hade jag sagt åt dig och måla sen kanske gett dej en liten slant för det =)
  • KikiBoo
    Längtan efter dig skrev 2009-07-18 20:25:00 följande:
    Jag skulle också vilja ha sett honom live... och än bättre; träffat honom. Han verkar ha varit en helt fantastisk människa. De som hade honom som vän, kan skatta sig lyckliga. Tycker det är fullständigt förjäkligt med alla som utnyttjat honom för hans pengar. Jag skulle, ärligt talat (och trots att jag vet att många kanske inte skulle kunna förutse sitt beteende kring en så stor stjärna) med 100% säkerhet säga att jag aldrig skulle vara hans vän för att han var rik. Jag anser mig själv rik av att ha familj och vänner omkring mig, och han skulle göra mig enormt rik genom att bara vara min vän. Skulle aldrig kräva något av honom, förutom ärlighet och respekt.
    Näjj jösses heller.
    Skulle heller aldrig bli vän med nån bara för dom har massa stålar.

Fast denna bild vill jag allra helst ha på väggen
    www.lastfm.se/music/Michael+Jackson/+images/29684577
    Och jag har den hemma hos mina föräldrar men jag vet bara inte vart. FAN om farsan slängt allt jag samlat på mig med MJ
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Längtan efter dig

Sandra Örebro skrev 2009-07-18 20:30:23 följande:

:O jag vill oxå kunna måla/rita.. Jag är super duper kass :( Synd att man inte känner dig för då hade jag sagt åt dig och måla sen kanske gett dej en liten slant för det =)
    Om jag blir nöjd kanske jag kan måla något du vill ha
  • Längtan efter dig
    BooBoo skrev 2009-07-18 20:31:32 följande:
    Näjj jösses heller. Skulle heller aldrig bli vän med nån bara för dom har massa stålar. Fast denna bild vill jag allra helst ha på väggenwww.lastfm.se/music/Michael+Jackson/+images/2...Och jag har den hemma hos mina föräldrar men jag vet bara inte vart. FAN om farsan slängt allt jag samlat på mig med MJ
    Inte jag heller, men tyvärr finns det mycket ytliga och kallhjärtade personer därute
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson