• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • KikiBoo
    Längtan efter dig skrev 2009-07-18 18:48:29 följande:
    Haha
    En vacker dag ska jag se slutet.. Såg filmen typ 3 gånger när jagvar liten.. INTE slutet.. O nu som vuxen.. Ja, hundra gånger nu när sonen vill titta.. Och inget slut, haha!!
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Sandra Örebro skrev 2009-07-18 18:49:39 följande:
    haha... Men kärevärd.. Jag ska kolla på filmen ikväll hade jag tänkt mig innan jag ska sova. Har tittat klart på Beverly Hills, dock har jag säkert 15-20 andra filmer och se på. PLUS 6 filmer med MJ som jag inte har sett :O OMG
    Vilka filmer har du kvinna?
  • KikiBoo
    Sandra Örebro skrev 2009-07-18 18:50:46 följande:
    Hur lyckas du??
    I have no idea. Lyckas på nå jävla vis. Slutar alltid när han blir en stor robot..
  • Längtan efter dig

Sandra Örebro skrev 2009-07-18 18:50:14 följande:

Hum.. Jag använder det ganska ofta. Dock bara mascara så det är den som tar slut fortare än allt annat :P
    Jag tycker det är svårt att sminka sig själv, är nog mest därför jag sällan använder det... plus att jag är lite för bekväm av mig. Jobbigt att tvätta bort ju, hehe
  • Längtan efter dig

Sandra Örebro skrev 2009-07-18 18:49:39 följande:

haha... Men kärevärd.. Jag ska kolla på filmen ikväll hade jag tänkt mig innan jag ska sova. Har tittat klart på Beverly Hills, dock har jag säkert 15-20 andra filmer och se på. PLUS 6 filmer med MJ som jag inte har sett :O OMG
    Oj jösses! Filmkväll hos dig? Haha
  • KikiBoo

Mascara använder jag flitigt.. När det är fest blir det mer.
    Men utan mascara ser jag ut som fan. Jag är så jävla ljus. Minhy, mina ögon är isblåa.. Ser galen ut. I need mascara

• Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-18 18:50:36 följande:
    Vilka filmer har du kvinna?
    I have..

Man in the mirror - The Michael Jackson story
    Michael Jackson - Live in bucharest: The Dangerous Tour.
    Michael Jackson - Number Ones
    Michael Jackson - Dangerous
    Michael Jackson - Video Greatest hits History
    Michael Jackson - History on film Volume 2
    Plus Moonwalker :P
  • Längtan efter dig

Sandra Örebro skrev 2009-07-18 18:55:03 följande:

I have.. Man in the mirror - The Michael Jackson storyMichael Jackson - Live in bucharest: The Dangerous Tour.Michael Jackson - Number OnesMichael Jackson - DangerousMichael Jackson - Video Greatest hits HistoryMichael Jackson - History on film Volume 2Plus Moonwalker :P
    Oh la la
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson