• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Grönsiska
    Längtan efter dig skrev 2009-07-18 20:25:00 följande:
    Jag skulle också vilja ha sett honom live... och än bättre; träffat honom. Han verkar ha varit en helt fantastisk människa. De som hade honom som vän, kan skatta sig lyckliga. Tycker det är fullständigt förjäkligt med alla som utnyttjat honom för hans pengar. Jag skulle, ärligt talat (och trots att jag vet att många kanske inte skulle kunna förutse sitt beteende kring en så stor stjärna) med 100% säkerhet säga att jag aldrig skulle vara hans vän för att han var rik. Jag anser mig själv rik av att ha familj och vänner omkring mig, och han skulle göra mig enormt rik genom att bara vara min vän. Skulle aldrig kräva något av honom, förutom ärlighet och respekt.
    Skulle inte heller bli vän med någon bara för att han eller hon är rik utan för den han eller hon är. Man måste ju tycka om en person för att kunna umgås. Skulle aldrig klara av att vara vän med någon jag egentligen inte tycker om.
  • KikiBoo
    Sandra Örebro skrev 2009-07-18 21:31:15 följande:
    vsg =) glad att jag kunde hjälpa till. Var det du som bodde i Sala? *Omg känns som om jag minns fel*
     stämmer bra
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Sandra Örebro skrev 2009-07-18 21:32:57 följande:
    MEN varför då?

Naomi
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Grönsiska

Sandra Örebro skrev 2009-07-18 20:28:58 följande:

Jo men jag hade ändå försökt att stå bredvid honom och hjälpa honom försöka få honom och förstå. Kanske filma lite och verkligen visa sen i efterhand. Då kanske han skulle förstå?
    Självklart, det skulle jag också ha gjort om jag fått. Enligt det som skrivits bröt han ju / hindrade kontakt med de som försökte hjälpa honom. Kan mycket väl tänka mig att det var så...om man inte erkänner ett ev. beroende blir man säkert rasande när familj och vänner kommer och "lägger sig i". Fast vad härligt det hade varit om de lyckats hjälpa honom.
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson