• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • 4familjen

nån som vet vart man kan få tag på jackson5:an american dream, med svensk text?
    eller om tv4 kommer visa den igen? min jäkla digitalbox strulade sig så jag fick bara med halva filmen =(

• Bevabus

Dom visar The Jacksons på tv4+ den 31 Juli

4familjen skrev 2009-07-18 23:35:38 följande:
    nån som vet vart man kan få tag på jackson5:an american dream, med svensk text? eller om tv4 kommer visa den igen? min jäkla digitalbox strulade sig så jag fick bara med halva filmen =(
  • Längtan efter dig
    BooBoo skrev 2009-07-18 22:44:12 följande:
    Mena.. Kolla här.. Tjejen står bara o

här.. Här har vi en tjej i sjunde

Herreguuud vilket starkt framträdande under "She's Out of my Life"
    Otroliga människa!
  • 4familjen
    Bevabus skrev 2009-07-18 23:50:59 följande:
    Dom visar The Jacksons på tv4+ den 31 Juli
    är du säker på att det är den filmen dom visar då? avskyr verkligen att se halva filmer, märkte ju inte att den strulat fören jag sett halva *suck*
  • 4familjen
    BooBoo skrev 2009-07-18 22:44:12 följande:
    Mena.. Kolla här.. Tjejen står bara o

här.. Här har vi en tjej i sjunde

han var ju bara sååå snygg på den tiden....
  • Längtan efter dig

Åh, nu börjar jag bli ledsen. Har inte känt av det på säkert en vecka, men nu känns det i hjärtat igen Fy sjutton! Fattar ni vilken underbar människa han var? Ett helgon i mina ögon!

Har aldrig känt såhär inför en människa jag aldrig känt eller träffat förr. Hur är det möjligt? Fäller några tårar och hoppas att pojkvännen inte ser, hehe.

• 4familjen
    Längtan efter dig skrev 2009-07-19 00:19:56 följande:
    Åh, nu börjar jag bli ledsen. Har inte känt av det på säkert en vecka, men nu känns det i hjärtat igen Fy sjutton! Fattar ni vilken underbar människa han var? Ett helgon i mina ögon!Har aldrig känt såhär inför en människa jag aldrig känt eller träffat förr. Hur är det möjligt? Fäller några tårar och hoppas att pojkvännen inte ser, hehe.
    ja ledsen kan man lugnt säga, jag har iaf haft turen att träffa MJ för många år sedan... har tyckt så synd om allt han fått utstå, han befinner sig på en bättre plats nu iaf kan man ju trösta sig med, även fast vi gärna hade velat ha han kvar här...
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson