Bevabus skrev 2009-08-10 20:56:57 följande:
Men usch så elakt Du kanske minns videon av David när han ligger full på ett golv och äter hamburgare? Det var iaf på internet över hela världen dagen efter att den hade kommit ut.Det var hans dotter Taylor, lika gammal som jag, som hade filmat det för att visa honom dagen efter hur hemsk han var när han var full. Hon var desperat att få honom att sluta för hon var trött på all skit. Men på något sätt så blev bandet stulet och publicerades världen över. Nu har det gått ett rykte på youtube/internet i tre hela år om att Taylor var den som medvetet la ut bandet på nätet, vilket INTE är sant! Om man kollar på en videon på youtube så ser man alla möjliga vidriga och äckliga kommentarer som fälls om henne. Hon är jätteledsen över det såklart, men har lyckats skärma av det och går inte in där och kollar längre.I början så var jag rasande och försökte försvara henne där. Men man märkte på direkten hur omöjliga vissa människor är. De säger att jag inte alls känner henne och att Taylor visst är en idiot som avskyr sin pappa fy fan för vissa människor alltså..
Jo jag tror jag sett den, men kommer inte håg vart jag fick länken från.
Jätte hemskt verkligen