Inlägg från: mona83 |Visa alla inlägg
  • mona83

Vi som sörjer Michael Jackson

Nu är jag helt besatt, kan inte lyssna på nått annat just nu. Var helt tokig i Queen innan. Är jag nog fortfarande, men dom har fått göra ett uppehåll .
    Sen min Mj tatuering jag ska göra, gud vad jag längtar tills den sitter på armen.

• mona83

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-09 20:02:19 följande:

nämen vad är det för kompis   jag tror visst du kan dansa alla kan det ,jag lovar dig sätt på ljudet riktigt högt hemma (dra för gardinerna så du kan slappna av )bara ställ dig upp och gå in i musiken , släpp alla tankar  ,tänk dig som en fisk i vattnet
    Den här kompisen hon brydde sig inte om att jag inte dansade så bra, hon tyckte det var kul ändå. Röjde nog säkert loss ganska bra jag med in the end. Vi dansade ju i 3 timmar .

Jag har aldrig tyckt det varit kul att dansa, men nåra Mj moves vore kul att kunna ta till på dans golvet dom få ggr man kommer ut.
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-08-09 20:02:41 följande:
    Jag vill oxo
    ´
    Men jag är väldigt rädd fortfarande att det ska göra ont.
    Skit skumt att man är rädd för det när man fött 2 barn.
    Sen om deras pappa klarar det, då gör jag med det. Han tål inget alls :-/
  • mona83

Oj har vi redan skrivit över 100 inlägg sedan vi lyckades ta oss över 1o.000 gränsen

• mona83
    BooBoo skrev 2009-08-09 20:10:00 följande:
    Jag blev besatt när MJ gick bort. Lyssnade non stop på han. Höll på att gå under av sorg.Lyssnade mkt på han innan oxo. Men inte som då..Men nu så har jag börjat välkomna in annan musik oxo
    Vecka som varit har mitt hjärta varit helt tung av sorg, varit väldigt lätt till tårar. Har varit så till och från sen han dog.
  • mona83

Jag får läsa i kapp sen. Sonen är fortarande vaken. Glömmer bort honom när jag sitter här

• mona83
    BooBoo skrev 2009-08-09 20:15:24 följande:
    vi kan vänta med att skriva..   hihi.. kidding!Mina sover.. skönt!!
    ne tänkte väl inte det heller
  • mona83

Ne nu fäller jag ner locket på datorn. Annars blir jag kvar här. Ses senare. Skriv och länka inte för mkt

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson