Inlägg från: mona83 |Visa alla inlägg
  • mona83

Vi som sörjer Michael Jackson

BooBoo skrev 2009-08-09 17:05:03 följande:
    Jag har oxo försökt mig på moonwalk   Fick nästan till den som liten. Han snurr fick jag iaf till. Och juckandet, hihi!!Minns att jag försökte lära en klassis i gymnasiet de. Det gick inge bra för henne
    Jag kan verkligen inte dansa.
    Men vad coolt det skulle vara att gå ut nån gång när dom spelar Mj och dansa som han.
  • mona83

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-09 19:27:27 följande:

ok ja det var priset som jag länkade för
    Ah. Har folk så mkt pengar egentligen?
    Alltså att lägga på nått sånt "onödigt". Jag hoppa ni fattar vad jag menar.
    Med onödigt menar jag att det är ju liksom inget man egentligen behöver ha.

Personligen skulle jag vilja ha den Antagligen lite avis eftersom jag inte har råd att bjuda på nått sånt
  • mona83
    Brooke skrev 2009-08-09 19:27:33 följande:
    Jag hänger inte med.. :/
    Jag funderar på hur jag kunnat veta hur Mj hade en moonwalk och hur den såg ut när jag inte ens har sett honom på tv eller så när jag var i 10-13 års åldern
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-08-09 19:27:55 följande:
    Elle hur Let's do that someday När jag såg moonwalken tänke jag typ; Men ooh va töntigt. Vem som helst kan väl gå baklänges Det är väl inte att skrika åt. Men näääh!! Det gick inte.. Jag kunde inte.. Bajs!!
    Jag får ta och dra för gardinerna här hemma och börja dansa till nån av musikvideorna jag fick med på dvdn .
    Det värsta är att få det se lika bar ut som när Mj dansade. Sen om jag överlever dom där snurrarna är ju en annan sak
  • mona83
    Brooke skrev 2009-08-09 19:35:19 följande:
    Du har väl läst på wikipedia? Det står lixom där..
    Ne när jag var 10-13 år hade vi ingen dator....
  • mona83
    Brooke skrev 2009-08-09 19:35:19 följande:
    Du har väl läst på wikipedia? Det står lixom där..
    Numera vet jag om hans moonwalk
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-08-09 19:38:52 följande:
    Hahaha!! Släpp loss bara. Go wild Skumt hur du kunde veta om moonwalken. Men säkert har du sett på tvn utan o veta om de Kankse när päronen kollade på nyheterna då MJ va i Sverige så kankse dom visade klipp.. Maby maby
    Ja kanske det. Lär nog inte komma på vart jag jag såg det då.
    Vad man minns saker helt plötsligt.
  • mona83

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-09 19:42:47 följande:

Jag och barnen brukar dansa  omkring här hemma till Michael  på högsta nivå utan att dra för gardinerna .Jag älskar att dansa ,alltså verkligen dansa inte bara röra lite på benen som många brukar göra ute på discon,Jag brukar synas när jag är på dans golvet och jag älskar det
    Jag vågar knappt dansa ute, jag kan inte dansa och då menar jag att jag inte kan dansa.
    Har haft kompisar som sagt åt mig att gå och sätta mig istället :-/.
    När jag var ute sist var jag ute med en tjej som kunde dansa, måste ha sett kul ut. Den ena kan dansa jätte bra och den andra inte alls.
    Hon är jätte duktig på bla magdans :-O
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-08-09 19:45:38 följande:
    Men eller hur! Lite så var det för mig också tror jag! Och som sagt, inte ens när jag var i den åldern så hade vi datorer på det sättet. Det var under 90-talet men på den tiden så spelade jag bara tråkiga spel på datorn, fattade inte ens hur man använde internet
    Vi skaffade en dator när jag var runt 16, då fick mamma och pappa bidrag för att kunna skaffa en dator till brorsan som hjälpmedel hemma, men inget internet då. Var nog runt 17-18 år innan nätet kom in hemma. Då hade jag ingen tanke på att kolla upp Mj eftersom jag hade glömt bort honom för länge sen då .

Men med tanke på att jag härmade honom lite så måste det ju betyda att jag hade mera koll än vad jag trodde.
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-08-09 19:49:09 följande:
    Men va taskigt sagt När jag är ute så vill jag att alla ska ha kul. Haft de vänner som inte kan eller vill dansa. Då jag brukar dansa med dom. Flumdansa. Få dom att slappna av. Sen så jävlarinama
    Men kompisen som jag var ute med i somras hon sa inget alls.
    Det var då vi hörde Billie Jean 4 ggr på mindre än 3 timmar . Men jag led inte. Hade nog velat dom skulle spelat mera MJ.

Ska tilläggas att jag var helt nykter men "dansade" ändå
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson