Inlägg från: mona83 |Visa alla inlägg
  • mona83

Vi som sörjer Michael Jackson

Fanns när dom "kom" med kistan. Visst hade dom en fejk bil oxå som körde då?
    Dom visade en vit minibuss liknande bil som dom trodde att kistan kunde vara i.

• mona83

Åh jag undrar hur man ska kunna "hälsa" på Mj sen, var ju ett högt staket runt

• mona83
    Brooke skrev 2009-08-10 10:20:25 följande:
    "Om gravplatsen blir känd för allmänheten kan familjen, enligt The Mirror, flytta Michaels kvarlevor ? allt för att skydda stjärnan. Man är rädd att tusentals fans kommer att vallfärda till graven och kanske skada eller plundra den."Undrar om folk verkligen skulle plundra en sån stor stjärnas grav?
    Så vi kommer aldrig få "hälsa" på honom
  • mona83
    mona83 skrev 2009-08-10 10:48:21 följande:
    Så vi kommer aldrig få "hälsa" på honom
    Jag önskar dom hade gjort nått liknande som dom gjorde med Elvis grav.
    Finns många fans som inte skulle röra Mjs grav
  • mona83
    Brooke skrev 2009-08-10 10:54:58 följande:
    Man kan ju åka dit och kolla om man kan hitta den. Det fanns ju något i artikeln om att det finns en stor karta över nått. "Enligt Daily Star är det enda som avslöjar var Michael ligger en mosaiktavla över graven föreställande tre barn som omfamnar varandra."
    Jo jag läste det, men nu när det kommit ut vad är det som inte säger att nån i familjen tar bort den. Dom ville ju inte att nån skulle vet vart graven var.
  • mona83

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-10 12:43:22 följande:

ja så tycker jag med ,men bara här i tråden (hoppar inte på någon ) finns det ju folk som vill åka ner och hittar hans grav ,så tyvärr tror jag att det finns många där ute som har dom tankarna och vissa av dem är nog tillräckligt sjuka för att plundra graven  och det kommer nog till och med ordnas resor ner för att hitta graven ,det kommer nog även komma flera bilder  som sägs  visa var han är bergavd ...
    Jag vill inte åka dit för att hitta hans grav, jag vill åka dit och känna hans närvaro och inget annat, lägga en blomma på graven och inget annat. Liksaom jag vill åka till Elvis grav i samma veva. Är väl inget fel med det?

Kommer dröja år innan jag ens kommer till USA och då kan dom ha hunnit ändra sig angående Mjs grav
  • mona83

Kanske om ett par år om gravne får vara ifred, så nkanske familjen inser att det inte är nån fara med graven och öpnnar den för allmänheten.
    Hoppas jag verkligen, för det lär dröja väldigt lääääääänge innan jag ens har råd med en biljett till USA

• mona83
    kardemummakrydda skrev 2009-08-10 18:32:55 följande:
    Tror även ni att MJ:s barn kommer bli popstjärnor? Dem borde ärvt talangen från sin far.
    Det är inte säkert dom har, sen beror det ju på deras intressen med. Men jag hoppas INTE dom måste in i musikvärlden så tidigt.
    Ett ex. Min moster var jätte duktig på att teckna, så vitt jag vet så har ingen av hennes 2 barn ärvt det
  • mona83
    Brooke skrev 2009-08-10 20:12:34 följande:
    BTW har ni sett hur det ser ut på min vägg över sängen ? Det finns på mitt galleri här på FL och sen finns det på min blogg där står det vad det står på ena affischen =)
    Jätte fina affischer

Men vad är det med hotmail? Vill ju se m Cdon svarat om The wiz
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-08-10 20:39:04 följande:
    Deras pappa är David Hasselhoff
    Oj det var inte illa
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson