Inlägg från: Brooke |Visa alla inlägg
  • Brooke

Vi som sörjer Michael Jackson

Småkottarna skrev 2009-07-11 22:25:11 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-11 22:23:53 följande:
    Vet jag inget om.. Jasså du menar doooooom! Slog nog huvudet när jag föll av stolen.
    Haha... Du är rolig du =) *skrattar så mkt att hon faller av stolen*
  • Brooke
    Småkottarna skrev 2009-07-11 22:27:27 följande:
    Kom att tänka på en grej, OT men småkul. Här sitter man som tjej och blir heltokig över en blick, eller hur!! Bara blicken skjuter ström genom hela kroppen typ!!Skulle en kille säga så? "Kolla in Angelinas blick, åååh, jag dör!!" Hahaha nä!
    haha... *OMG*
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-11 22:29:35 följande:
    Plockat ut? Va har hon för en underlig dator? hahaha.. kidding!
    Vill du ha dem så skicka din msn inbox :P I have a magical(kan inte ens STAVA) computer
  • Brooke

OMG om jag inte håller tyst snart om att jag kan plocka ut bilder från videos kommer jag ha ALLA tjejer/kvinnor på min msn från FL :O OMG

• Brooke
    Småkottarna skrev 2009-07-11 22:32:13 följande:
    Hördu Sandra som kallar mig galen... Vem var det som ville sätta en bad-poster i taket ovanför sängen egentligen?
    Haha dä va ju bara en IDE.. Jag vet inte vart jag fick den ifrån :O Fast jag skulle nog vilja ha en finare bild på honom i taket isf.. :P
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-11 22:35:50 följande:
    Alltså.. när jag var nio och Michael 31.. Alltså.. Jag ville jue gifta mig med honom. Jag såg inte han som sååååå gammal Tänk om man hade vart lite äldre
    Du jag har funderat så nu i mina 20 åriga ålder.. :O Fn han är 30 år äldre än mig.. Och han skulle kunna ha varit min PAPPA!!! Då är det fn i mig illa om man tänker så :O OMG
  • Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-11 22:37:43 följande:
    Sandra, snälla kan jag få den bilden, har ju fortfarande inte lärt mig att flytta över bilderna :)
    Vilken bild?? :/
  • Brooke
    Småkottarna skrev 2009-07-11 22:38:04 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-11 22:33:48 följande:
    Typ strax efter 7.45
    what?? 7:45?? :O Vad pratar du nu om?
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-11 22:44:16 följande:
    Jo men jag tänkte jue inte så Men sen skärpte jag mig, blev lite äldre.. Ville bara vara dudes sen

Har oxo massa minnen Häromdan när jag var ut med vovven så kände åkte det förbi en lukt, haha. I know, låter knasigt. Men då kom jag o tänka på tiden som jag var som mest galen i MJ. Jag kte tillbaks många år den dan. Aaaaaah! Jag njöt
    *NU kommer jag få mkt skit för detta inläggSkitar jag i*
    Men va fn, jag ligger ju och drömmer om honom att vi är skit bra polare, typ har känslor för varandra och vi dansade tillsammans SJÖNG tillsammans. Han kom hem till mig varje dag. Jag bodde lixom granne med honom. Var dotter till Peter Stormare och Jennifer Aniston *Hmm*
  • Brooke
    Småkottarna skrev 2009-07-11 22:43:47 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-11 22:41:24 följande:
    Ja, du skrev att du ville ha en bättre bild, o jag svarade strax efter 7,45 här

Om du undrar varför det tar sån tid är för att youtube laddar.. Men den kommer sen.. Se om jag hittar rätt bild bara :O
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson