Inlägg från: Brooke |Visa alla inlägg
  • Brooke

Vi som sörjer Michael Jackson

Småkottarna skrev 2009-07-11 22:49:29 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-11 22:46:57 följande:
    Hey hey hey, stopp!! Har du drömt detta?
    Yes.. I have.. Och lite mer än så.. Han va ett stort stöd i drömmen.. Känslorna sprakade.. VAR TILLOCHMED med i hans konsert fast då va den i USA och inte i London.. Och jag dansade med honom till You are not alone, (eftersom jag var dansare) Och sen så sjöng han till typ Beat it så dansade jag och han stod still och ssjöng och hade sig :P ASG
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-11 22:52:17 följande:
    hahahahaha!! är han formar en kvinnlig kropp med händerna o sen juckar Jisses!I wonder how he was in.........
    OMG Ja dä hade man velat se efter :P OMG
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-11 22:52:17 följande:
    hahahahaha!! är han formar en kvinnlig kropp med händerna o sen juckar Jisses!I wonder how he was in.........
    När gör han dä??? Vilken tid? Måste se med mina egna ögon.. :P
  • Brooke
    Småkottarna skrev 2009-07-11 22:49:50 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-11 22:48:08 följande:
    You know it when you see it.
    Men det där är ju en bild du redan har :O Eller?
  • Brooke
    AllieF skrev 2009-07-11 22:55:50 följande:
    Men det är inte så lustigt. Jag behöver inte sova för att ha sånna tankar. :) T.ex. när jag lyssnar på Speechless så tänker jag att vi umgås, ligger nära, bara kramas, åker pariserhjulet i hans trädgård, dansar när det börjar bli mörkt, men han har ju massa ljus där på ranchen så det blir bara romantiskt. Och vi kysser varandra, först lite försiktigt, nästan tafatt som blyga tonåringar och ler smått rodnande.
    Nej jag har inte heller svårt att få såna tankar vid vaket tillstånd. Men det blir mer verkligt när jag sover. FÖrstår inte.. Jag har Speechless som alarmsignal på min mobil. och när jag hade den första natten och vaknade till den på morgon hjälp va RÄDD jag vart. O hu jeda mig säger jag.. Jag trodde han va i mitt rum och börja sjunga så jag skulle vakna. Men insåg snart att de va min mobil
  • Brooke
    Småkottarna skrev 2009-07-11 22:59:34 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-11 22:57:33 följande:
    Varför får jag bara sjuka drömmar då?
    Och vad är de för drömmar då??
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-11 23:00:47 följande:
    haha näääh! Men han formar kvinnan i luften  o juckar sen

KOLLA!
    YOU LIE TO ME!! Han gör ju inte det alls på 2:10 :O
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-11 23:00:47 följande:
    haha näääh! Men han formar kvinnan i luften  o juckar sen

KOLLA!
    OMG kolla bilden på 2:32 och sen forsätter ni till nästa bild :P ASG
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-11 23:05:36 följande:
    Han juckar inte så mkt mot henne.Men Naomi. Oh no.. Men jag gillar iaf videon. Minns som igår när jag först sg den
    OMG jag kan inte fatta att han har sån snygga höftrörelse, eller va man ska säga:O OMG ..:O Tänk om man hade fått träffa honom och lärt sig ALLT han kan vad det gäller dansen.: OHH hjälp mig SLAPPNA av på dansgolvet ohh, innan jag slappnar av och verkligen dansar loss då är det då jag har fått i mig lite alkohol :O Då kan jag slappna av.. Men gör inte det ändå.. Skulle vilja dansa som HONOM.. Inte va rädd för att bli uttittad. Vill kunna dansa i allas närhet tillochmed på stan om man hör någon bra låt och bara börja dansa.. :O Det kunde säkert Michael..
  • Brooke
    Småkottarna skrev 2009-07-11 23:04:53 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-11 23:03:54 följande:
    Sjuka sjuka sjuka drömmar, mer säger jag inte. 2 nätter i rad... aldrig drömt sånt förr...
    Kan du inte berätta dem på msn?? Jag vill veta :O
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson