• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-08-03 19:04:47 följande:
    Fan.. När han sjunger så är det eng. text. Prat kina..
    Vadå är den textad på Kinesiksa?
  • KikiBoo
    nomina skrev 2009-08-03 19:20:09 följande:
    Vill inte dra ner stämningen, men hittade klippet som skulle påminna mig om hur allt ligger till... för ju mer jag lyssnar o läser om honom nu så känns det som om han inte alls är död... Under hela minnescermonin så satt jag liksom och bara väntade på att han skulle entra scenen... men när denna scen inträffade exploderade tårarna och jag förstod att han aldrig skulle stå på en scen igen. Så förlåt igen men ibland måste man bearbeta lite konstiga känslor man har, och här finns det kanske endel förstående personer iallafall!
    " target="_blank">

Vad är en Jackson-sång utan hans röst?!?! :,(
    Nu kom tårarna igen .. Knyter sig i magen..
    Jag satt oxo o väntade på MJ. Snart så.. Snaaaaart så kommer han upp på scen.. Men näääh
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-08-03 19:24:45 följande:
    Vadå är den textad på Kinesiksa?
    Jao.. Men den i datorn är inte det. Om du hellre vill ha den?

Jag är kass på priser. vad går en skiva på nuförtiden{#lang_emotions_undecided} Inga pengar alls..
  • mona83

Va fan, vem är idioten som hela tiden bjuder över mig på Miss cast away auktionen på tradera . Var ju tom svensk text på den. Vill ha....
    Bara för det skla jag bjuda upp så den personen får betala mer är 300

• Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-08-03 19:13:20 följande:
    Hur gamla är dina?   Va inne på din press men glömt Min älsta på snart 4 tycker det är kul med spöken o sånt. Fats ändå lite läskigt. Yngsta, 2 åringen .. Hon skriker bara Bau (Bau är allt läskigt)
    sonen är 9 år  och dottern är snart 3 år och hon gillar leken med skräck blandad förtjusning  skriker så det skär in i huvudet ,när storebror springer efter henne sen slåss de om masken eftersom Tara okså vill vara skelett och inte har tomte klänning och lucia krona vilket var hennes utklädsel .
    Så full  rulle här har missat det mesta av ghost igen
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-08-03 19:27:20 följande:
    Jao.. Men den i datorn är inte det. Om du hellre vill ha den? Jag är kass på priser. vad går en skiva på nuförtiden Inga pengar alls..
    Ja jag tror nog jag heller vill ha en med engelsk text eller vad det är för textning på den?
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-08-03 19:28:39 följande:
    Va fan, vem är idioten som hela tiden bjuder över mig på Miss cast away auktionen på tradera . Var ju tom svensk text på den. Vill ha.... Bara för det skla jag bjuda upp så den personen får betala mer är 300
    Lägg ett bud när det bara är nån min kvar. Är väl nån som automatiskt bjuder över om nån lägger ett bud..
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-08-03 19:30:15 följande:
    Lägg ett bud när det bara är nån min kvar. Är väl nån som automatiskt bjuder över om nån lägger ett bud..
    Jag hade lagt ett högsta på 300 kr, tänkte att integen betalar så mkt för en dvdskiva mer änb jag . Men tydligen gör folk det. Men mer än 300 vill jag inte ge så nu ska jag jävlas istället.
  • mona83

Men då... bjöd 350 så vart jag högsta budet....den är inplastad... Men 7 dagar kvar på lär jag aldrig få, lär ju gå för flera 1000 bara för den har utgått

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson