• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-08-03 20:10:31 följande:
    Det är konst Denna Eo var inte textad.Men nu vare ju i första hand Ghost ni ville ha
    Får Eo plats kan du ja bränna den efter, har ingen aning om vad Eo är för nått men säkert bra. MJ ju
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-08-03 20:12:19 följande:
    Jag hade för mig den var längre, typ 1-.5 timme. Var iofs bra länge jag såg den.
    Nono.. Så läng är den inte
    Tyckte oxo den var lång när jag såg den för hundra år sen. Var så liten då..
    Men den är kort :)
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-08-03 20:14:05 följande:
    Nono.. Så läng är den inte Tyckte oxo den var lång när jag såg den för hundra år sen. Var så liten då..Men den är kort :)
    så fel man kan minnas
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-08-03 20:13:31 följande:
    Får Eo plats kan du ja bränna den efter, har ingen aning om vad Eo är för nått men säkert bra. MJ ju
    Typ som star trek. MJ i rymden
  • Brooke
    http://www.aftonbladet.se/nyheter/michaeljackson/article5595730.ab
    MURRAY VAR INTE DEN ÄNDA LÄKAREN INNE I HUSET! FN..
    Han hade tydligen en assistent som kan ha gett Michael den dos som dödade honom ..
    "hjärtat stannade Doktor Conrad Murrays assistent var den som på Michael Jacksons vädjan gav en injektion av ett smärtstillande medel som kan ha dödat megastjärnan. Det uppger nu en källa till engelska The Sun. Murray låg då och sov. "
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-08-03 20:13:31 följande:
    Eo trailer

• Rååsa Smurfen

ni vet min MJ målning som jag vann ,jag frågade efter  pris lista  min målning skulle har kostat 1,100 kr  så jag gjorde ett kap .så håll koll på hennes auktioner på tradera

• Rååsa Smurfen
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-03 20:20:24 följande:
    ni vet min MJ målning som jag vann ,jag frågade efter  pris lista  min målning skulle har kostat 1,100 kr  så jag gjorde ett kap .så håll koll på hennes auktioner på tradera
    jag betalade 235 kr med frakt
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson