• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Brooke

Okej tre frågor till er. Och hoppa inte på mig nu!

Den största stjärnan på jorden eller en artist som fullkomligt spårat ur.
    En kärleksfull pappa eller en drogberoende föredetting.
    Wacko Jacko eller Kungen av pop.
     Jag väljer, Den största stjärnan på jorden, En kärleksfull pappa, och KUNGEN AV POP! Vilka väljer du??

• mona83
    BooBoo skrev 2009-08-03 20:17:41 följande:
    Typ som star trek. MJ i rymden
    Åh ja då är den säkert bra, gillar ju star trek
  • mona83

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-03 20:20:24 följande:

ni vet min MJ målning som jag vann ,jag frågade efter  pris lista  min målning skulle har kostat 1,100 kr  så jag gjorde ett kap .så håll koll på hennes auktioner på tradera
    ja du gjorde ett kap, ingen tvekan om det . Då blir det till att spara om man ska ha råd att beställa nått
  • mona83
    Brooke skrev 2009-08-03 20:25:46 följande:
    Okej tre frågor till er. Och hoppa inte på mig nu! Den största stjärnan på jorden eller en artist som fullkomligt spårat ur.En kärleksfull pappa eller en drogberoende föredetting. Wacko Jacko eller Kungen av pop. Jag väljer, Den största stjärnan på jorden, En kärleksfull pappa, och KUNGEN AV POP! Vilka väljer du??
    jag väljer samma som dig, nått annat kan jag ju inte välja
  • KikiBoo
    Okej tre frågor till er. Och hoppa inte på mig nu! Den största stjärnan på jorden eller en artist som fullkomligt spårat ur. En kärleksfull pappa eller en drogberoende föredetting. Wacko Jacko eller Kungen av pop.  Jag väljer, Den största stjärnan på jorden, En kärleksfull pappa, och KUNGEN AV POP! Vilka väljer du??
    Och det frågar du OSS? MJ fans som vi är.. My god kvinna
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-08-03 20:35:19 följande:
    Vill ju veta!! Och jag vet ju svaren men vill veta iaf :P haha
    Meh!
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Bevabus

Då väljer jag Wacko Jacko bara för att gå emot strömmen!

haha skoja

Okej tre frågor till er. Och hoppa inte på mig nu! Den största stjärnan på jorden eller en artist som fullkomligt spårat ur.En kärleksfull pappa eller en drogberoende föredetting. Wacko Jacko eller Kungen av pop. Jag väljer, Den största stjärnan på jorden, En kärleksfull pappa, och KUNGEN AV POP! Vilka väljer du??
  • Rååsa Smurfen
    Brooke skrev 2009-08-03 20:35:19 följande:
    Vill ju veta!! Och jag vet ju svaren men vill veta iaf :P haha
    om du ska få verklighets förankrat svar så starta en ny tråd och jag lovar du kommer att få många negativa svar tyvärr .
    jag har haft lite diskutioner med olik tänkande i andra trådar  tex dömmer många han skyldig för övergrepp mot barn bara pågrund av de tror att är man så känd som Michael så kan man inte få en rättvis dom av rättsväsendet  och de har alltså då inte tagit del av varse rättgången eller vittnes mål  utan har bara dragit den slutsatsen och eftrsom de inte är ensamma om det så  tycker de att det är sanningen ...
    så om 1000 stycken tycker på ett sätt så är det så ,för de andra säger så ..
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson