Inlägg från: Brooke |Visa alla inlägg
  • Brooke

Vi som sörjer Michael Jackson

BooBoo skrev 2009-07-12 12:42:27 följande:
    Min son tycker verkligen om Speed Demon (kortfilmen) Det är motorcykeln han gillar Fast han sa imorse, titta mamma, jag dansar. Han gjorde en piruett som MJ brukade göra
    Haha... Va sött.. =) Tänk om man hade en liten knodd..
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-12 12:43:31 följande:
    Mmmm.. men denna var en filmsnutt. Tittade du?   Han såg verligen frisk o kry ut..
    Yes de gjorde jag ......
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-12 12:37:33 följande:
    Jaaa kvinna! Jag tror det Du får väl bläddra i tidningen innan du köper den

Elle huuuuuuuuuurJag tycker om o se hur han arbetar

Den där filmsnutten, synd att man inte hör va han säger.. :O Ska se påden snart
  • Brooke

men hallå tjejer, både i aftonbaldet och expressen får man med en minnes tidning att spara:..:o

• Brooke
    Småkottarna skrev 2009-07-12 12:44:24 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-12 12:39:32 följande:
    Jag har inte läst den artikeln innan, jag har bara läst på aftonbladet. Där stod det inte så ingående om vad hans läkare gjort. För mig låter det som att det var pga det läkaren gav honom i första sprutan hans hjärta stannade av??
    Ingen aning kanske? Va vet vi?
  • Brooke

läste nyss i expressens tidning att Katherine Jackson och Debbie Rowe har ingått en pakt. De ska hålla Joe Jackson FRÅN barnen :P I LIKE THAT..

• Brooke

Sandra Örebro skrev 2009-07-12 13:05:48 följande:

läste nyss i expressens tidning att Katherine Jackson och Debbie Rowe har ingått en pakt. De ska hålla Joe Jackson FRÅN barnen :P I LIKE THAT..
    Katherine ska stå för uppfostran och Debbie ska få träffa dem regelbundet..
  • Brooke

OMG , i samma artikel så står det, "Att de hade öppen kista på Forest Lawn kyrkogård, Dottern Paris trädde då ett halsband med ett halvt hjärta kring sin pappas arm. Den andra delen bar hon synligt under minnescermonin i Staples Center. Paris går fortfarande runt i tröjor som tillhört stjärnan och skriver brev till sin pappa dagligen" berättar La Toya Jackson

• Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-12 13:05:56 följande:
    Flera minnestidningar?   Det var jue en i fred och igår i aftonbladet..
    Det var en i aftonbladet.. I expressen va det bara några sidor om Debbie rowe. :/
  • Brooke

Tydligen så är det nydligen som barnen har fått veta att deras far var superstjärna.. De har inte gått i skolan och har bara fått titta på barnkanaler på tv.. :O

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson