Inlägg från: Brooke |Visa alla inlägg
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-12 17:17:10 följande:
        WHAT?! va e de för jävla klipp? Vill inte titta :(
    Det har redan visats hundra gånger.
    Där man ser när dem ska lägga Michaels kropp på en annan bår från helikoptern till Ambulansen. När det är några cm kvar så släpper idioten..
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-12 17:34:34 följande:
    Hmm.. vet inte omjag sett den. Kasnke bara undvikit
    Mhm troligtvis
  • Brooke
    AllieF skrev 2009-07-12 17:50:18 följande:
    Jag tror min bebis är reinkarnation. ;) edition.cnn.com/2009/SHOWBIZ/07/10/michael.ja..."Psychic Eddie Conner said Jackson couldn't help but attract such attention, even if it resulted in a life of isolation.
    "He's an old soul with an enormous amount of creative artistic energy that pours to him and from him," said Conner, who works as a "soul intuitive" in Los Angeles, California, and whose clients include celebrities he declines to name. "Whenever he's doing his magic he's untouchable, and I think that's the reason everybody gravitates toward him."
    And despite all of Jackson's troubles, Conner said he believes the star will have an opportunity at success and fame again.
    Unlike other souls that stay in the nonphysical realm anywhere from 70 to 150 years, he said, he believes the singer's soul will return quickly -- within the next 20 years -- because Jackson was such a perfectionist that he will want to "pick up where he left off.""
    Orkar faktiskt inte översätta i huvudet just nu =(
  • Brooke
    AllieF skrev 2009-07-12 18:50:42 följande:
    Sandra, Det står typ att en själ vanligtvis inte kommer tillbaks till jorden förrän 70-150 år efter bortgång, men det här mediet tror att MJ kommer tillbaks inom de närmaste 20 åren. Eftersom att MJ var perfektionist som kommer han vilja fortsätta där han slutade, men kanske inte som artist direkt; kan vara som låtskrivare, producent, eller dyl.  Stod en massa annat också, om numerologi och personlighet.
    Så han kommer tillbaka i levande form? Fast han inet vet om att han redan har levt en gång?
  • Brooke
    AllieF skrev 2009-07-12 19:14:57 följande:
    Ja, reinkarnation. Vissa kan ju få lite flashbacks, men jag tror ingen har ett jättedetaljerat, tydligt minne av ett tidigare liv. Men det blir väll en person som har samma effekt på folk och är full av kreativitet. Sen beror det ju lite på vilken familj han/hon (behöver inte vara man) hamnar hos, vart h*n hamnar, osv.  
    Okej.. :O Coolt
  • Brooke
    AllieF skrev 2009-07-12 19:33:56 följande:
    Undrar jag också. Brukar väll aldrig vara så tyst? Har vi uttömt alla samtalsämnen redan? Säg inte att ni har ett liv på sidan om?! På en söndag dessutom? ;)
    haha.. Jag får nog hålla med DIG.. Vi kan inte ha snackat om allt.. :O
    AllieF skrev 2009-07-12 19:36:25 följande:
    Låter jättefint! Men ska man bara gå ut och ställa sig vartsom och typ stå där? Eller missförstod jag? Vill gärna träffa en grupp MJ-fans på hans födelsedag och hedra honom och ha en liten födelsedagsfest/minnesstund i glädjens och fredens tecken. :)Fan, äger ju inget vitt heller. :S
    Oh de skulle jag oxå vilja.. Men jag vette tusan om jag har körkort då. Fast iofs jag MÅSTE ha körkort då..
    AllieF skrev 2009-07-12 19:39:39 följande:
    Förresten; är jag den enda som letar MJ-grejer på tradera? Är med i tre auktioner nu och ska lägga ett bud nästa vecka (vill inte vara för tidig). :) Dangerous Collector's edition, Dangerous LP + CD, och en jättefin miljövänlig canvastavla med fyra olika bilder. Den 18/7 ska jag lägga högsta budet (beroende på hur priset stiger) på en koffert med 32 dvd + 1 CD. Svinsnygg! :)  
    Nej tradera är inget för mig.. Man blir skit sur ifall om jag inte får det jag vill..
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson