Inlägg från: Brooke |Visa alla inlägg
  • Brooke

Vi som sörjer Michael Jackson

BooBoo skrev 2009-07-11 23:22:21 följande:
    i västmanland..   ca 1.5 tim

Hahaha!! Ja man kan jue "älska" med sig själv.. Magic fingers u know.
    Okej.. haha.. Då får du komma hit så vi kan gå på Frimis =) asg
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-11 23:22:21 följande:
    i västmanland..   ca 1.5 tim

Hahaha!! Ja man kan jue "älska" med sig själv.. Magic fingers u know.
    Ligger det ovanför västerås?
  • Brooke
    Småkottarna skrev 2009-07-11 23:25:51 följande:
    Om man som tjej har sex med killar är man hetro, om man som tjej har sex med tjejer är man homo. Om man som tjej har sex med sig själv är man............................................... .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. ..............................................EGO!
    haha.. VA FN DU TAR DÖD PÅ MIG!!!
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-11 23:26:26 följande:
    öhm.. okeeeeej   Syrran min brukar vara ute i örebro..senast jag var i örebro var år 2000
    Oki.. :P Skulle vara kul och gå på krogen med ett annat MJ fan.. Om man nu kan kalla mej för ett MJ fan :?
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-11 23:31:39 följande:
     under..   Vi är grannar iaf
    :O Men om man kollar på eniro, nu tog jag iofa sala->sala då stod det att ni ligger ovanför västerås :/ Hmmm
  • Brooke
    AllieF skrev 2009-07-11 23:13:18 följande:
    Åh, hans leende och blick vid ca 3:00-3:01 och ca 3:30

som en snökärring i solskenet. Älskar den låten och videon. Han ser så jävla glad och avslappnad ut. :) Våran lelle ponke.
    Vart har du tagit vägen? Jag har en sak till dig =)
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-11 23:32:09 följande:
    Ja du har jue blivit de på äldre dar, haha
    JAG har blivit ett STOR fan då han dog :'( Visst jag gillade honom som tonåring men nu mer sen han dog nu är jag fn BESATT av människan :O
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-11 23:38:12 följande:
    Jag har aldrig drömt våta drömmar om MJ. Tror inte jag skulle vilja de heller..
    haha, me to :O
  • Brooke
    AllieF skrev 2009-07-11 23:36:16 följande:
    Vad roligt att ni har kul på min lilla älskares bekostnad. XD Nej, vi gjorde det nästan, men det var massa folk (och barn) i närheten. Inte i ens i drömmen är jag så weird att jag har sex med mindreårig publik. :/ 

Vet inte om det är varje gång, men när man verkligen känner närheten, och i de flesta drömmar... då är de där. Michael skulle aldrig lämna sina fans i sticket. Som någon så fint sa, när Michael sa "I love you more" till sina fans, så menade han det. :) Jag känner inte av honom hela tiden, så jag känner skillnaden. Sen har jag lite gåvor också, men de har varit rätt fucked up det senaste året eller så.
    Vad menar du med gåvor? Jag tror jag vet vad du menar men jag är inte säker.. Har nämnligen en gåva själv(enligt mig)
  • Brooke
    AllieF skrev 2009-07-11 23:41:19 följande:
    MJ vill ju att vi ska vara glada. Faktum är att jag väldigt sällan gråter nu. Jag ler och är glad över allt vi fått vara med om, och att han fått frid. :) Kom ihåg hans favoritsång. Smile though your heart is achingSmile even though its breakingWhen there are clouds in the sky, you'll get byIf you smile through your fear and sorrowSmile and maybe tomorrowYou'll see the sun come shining through for youLight up your face with gladnessHide every trace of sadnessAlthough a tear may be ever so nearThats' the time you must keep on tryingSmile, what's the use of crying? You'll find that life is still worthwhileIf you just smileThat's the time you must keep on tryingSmile, what's the use of crying? You'll find that life is still worthwhileIf you just smile
    AMEN ÄR DU PÅ RIKTIGT ELLER?
    Är inte dä där Smile låten ??? JAG lyssnar på den nu.. Creepy!
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson