Inlägg från: Brooke |Visa alla inlägg
  • Brooke

Vi som sörjer Michael Jackson

Småkottarna skrev 2009-07-12 22:27:07 följande:
    OCH, så skulle jag säga med att efter den upplevelsen det sommarlovet är jag livrädd för kombinationen kotten/alkohol. Speciellt vid ett sånt här tillfälle...
    hehe.. det är du de.. asg... Jag festar nästan inte alls
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-12 22:30:38 följande:
    Vet inte om ni sett detta men nu har LaToya gått ut i pressen o sagt att hon vet vem som mördade Michael. Jag är inte så säker på henne alltså..Hon är en gullig människa men har sagt så mycket skit till pressen som sen inte visat sig varit sant så...Ta detta med en nya salt www.aftonbladet.se/nyheter/michaeljackson/art...
    Jo jag har sett det..
    sandraskandisblogg.blogspot.com/
  • Brooke

Trollet Ludenben skrev 2009-07-12 22:37:06 följande:

har lite svårt att lita på aftonbladet men man vet ju aldrig... hemskt om det skulle vara så. Är det klarlagt att han blev mördad och inte en vanlig överdos?? Har vart borta större delen av dagen och har hängt med senaste nytt lite dåligt.
    Nej det är inte fastställt. De måste ju vänta på obduktionen av hjärnan--
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-12 22:41:42 följande:
    Here I am Vi är på väg mot Öland i husbil. Stop i Linköing hos syrran min. Mat och kaffe Vi har pratat lite MJ i husbilen jag o sambon. Vi planerar barn tre. Det finns tre män i mitt liv förutom min man då O det är MJ, Charlie Chaplin och Gaston   Vi pratade nanföslag. Han sa att vi kunde ge dottern namnet Michelle (Att de skulle vara Michael dåra) Gaston o Charlie skulle inte funka så bra, och heller inte Michael. Men Michelle .. Men näääääh!! Sambon ser att jag hamnar i "koma" ibland.. Han säger på en gång: Michael? Jag visade han bilden på MJ i badkallingarna. Kolla vad snygg han va sa jag   Idag har det känt lite depp igen..   He's gone jue
    Haha.. Ja det är synd att man har en kusin som heter Michael.. :/ suck
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-12 22:44:59 följande:
    Det var mig du skulle ha citerat. Jag säger bara att, utifrån vissa intervjuer på youtube jag sett med henne när hon har betett sig normalt så verkar hon väldigt positiv och glad som person. Men sen ger hon de där intervjuerna som är helt sjuka, som jag sa. Och det gör mig väldigt förvirrad över henne som person. Antingen så går hon på nån medicin eller så är hon så som person, hon vet inte vart hon ska lägga sin lojalitet.
    jag håller med dig helt klart..
  • Brooke

Ohh i morgon på jobbet blir det MYCKET Michael Jackson i mina lurar :P Dock måste jag gå å fråga om andra lurar mina är konstiga. Kan inte ha musik på så jag kan snacka med övriga kamrater.. =/ Måste stänga av musiken för att kunna prata med dem :/ HMm..

• Brooke

VARFÖR måste jag drömma sååå underbara drömmar om Michael för? :'( why why why?? Ohh han är så himla underbar. Förstår inte..

• Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-12 22:50:13 följande:
    Nu packar vi ihop och åker vidare .. Så ni inte tror jag dissar er Later
    Hare så bra gumms =) Skriv i inboxen om du har lust =) Så jag får något att läsa när jag kommer hem klockan halv tolv på nätterna.. Ska ju jobba =( BLÄ
  • Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-12 22:52:10 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-12 22:49:03 följande:
    Nu blev iaf jag nyfiken, vill du berätta?
    Det gamla vanliga, vi är superduper kompisar, vi umgås i princip varje dag. HAn kommer hem till mig och han sover över. Det blir mkt pussar och kramar och romantik.. Levande ljus, filmkvällar. Ja you name it..
  • Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-12 22:58:15 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-12 22:57:05 följande:
    Det låter mysigt
    Mm, och vi dansar och sjunger mkt.. Har roligt och skrattar mkt, pratar allt mellan himmel och jord...
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson