Inlägg från: Brooke |Visa alla inlägg
  • Brooke

Vi som sörjer Michael Jackson

AllieF skrev 2009-07-12 00:29:07 följande:
    Även du vad?
    Det du skrev om att vi hjälpte dig... Även jag som inte har varit ett fan speicellt länge??
  • Brooke
    hella23 skrev 2009-07-12 00:42:23 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-12 00:39:38 följande:
    Är iaf huur coolt som helst och videon har uppmärksammats i hela världen.Sweden rocks!
    Yeah.. We do.. =)
  • Brooke

En sida jag kan rekomendera till er som tkr allt är jobbigt inom sorg.. sorg.ifokus.se/ FInns även andra sidor. Som musik, film, kanin, övernaturligt . MED MER.. =)

• Brooke

Nä fasiken måste gå å sova.. Har suttit här TVÅ timmar för länge :O

• Brooke

L jung skrev 2009-07-12 01:44:45 följande:

Hon är ju en av original medlemmarna i BOUNCE.  Dom är fantastiska och underbara.  Har varit till flera av deras shower här i sthlm... och var även närvarande på T-centralen förra veckan när alla började dansa!!!skitkul !!!natti natti
    aha det visste jag inte...
  • Brooke
    annametanna skrev 2009-07-12 07:37:51 följande:
    OJ!Har aldrig sett hud nån annan stans än i ansiktet och på hans händer tror jag trodde inte han var såpass muskulös
    haha jag såg den igår.. Sa "Oj nu har jag en halvnaken Michael i min dator :O"
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-12 08:30:32 följande:
    Bloggen? U need a password. Ska öppna den snart.. Men jag lovar. Den är inge intressant, haha

Aaaaaw
    Tråkmåns...
  • Brooke
    Småkottarna skrev 2009-07-12 09:35:29 följande:
    God morgon tjejer! Jag är så tacksam över dvd i sovrummet, tack vare nicke nyfiken fick jag sova tills nu. Inatt slapp jag sjuka drömmen, istället var jag på nån jäkla allsång och syntes i bild på tv'n. Ja, det var ju spännande... ha...
    haha... Det va ju härligt..
  • Brooke
    mona83 skrev 2009-07-12 02:41:16 följande:
    Petra med små skrev 2009-07-11 01:41:31 följande:
    Har ni länkat det klippet tidigare?Har gett upp tanken på att hinna läsa ikapp. När jag har hunnit i kapp lite grann så har ni hunnit skriva lika många sidor till
    www.aftonbladet.se/webbtv/
    Här är det vi snackade om =)
  • Brooke
    mona83 skrev 2009-07-12 10:52:09 följande:
    Var ute i natt med en kompis och då spelade dom Billie jean . Så hade dom ett coverband som spelade. Då säger dom en bit in i spelningen: ni vet väl om att the king of pop dött? Därför ska vi spela en låt, då kom Billie Jean igen.Den spelades sammalgt 3 ggr under dom timmarna vi var ute och hörde det.
    :P Härligt..:P
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson